neděle 6. srpna 2017

Večerní procházky, provětrání hlavy a nový věneček


Včera jsem si zase po delší době vychutnala večer a západ sluníčka. V břiše mám takové malé mravenčení, zřejmě cestovní horečka. I když netrpím takovým tím stresem před cestami, tentokrát mi zatím nedocvakává, že odpoledne odlítám k moři. A i když si píšu pár roků seznamy, co si sbalit, je ve mě pořád ta malá nervozita, abych nezapomněla na nějakou tu drobnost. Dokonce jsem si popletla i den odletu a tak jsem si koupila (a během 5 minut zase vystornovala) lístky na vlak na den dopředu. Asi bych se na letišti trochu divila :-).



Protože posledních pár dní trávím za počítačem a makám na překladu, který mi nejde tak rychle, jak jsem původně doufala, potřebuju se sem tam trochu odreagovat nějakou jinou činností. Většinou si čistím v takových případech hlavu běháním, ale tento týden to fakt nešlo. Lilo ze mě i bez jakékoli větší fyzické aktivity :D. Chodím se večer alespoň projít a užít si západů, protože ty na mě mají uklidňující účinek.


Z jedné procházky jsem si donesla obilí, které ještě nestihli v okolí posíct. Pamatujete si ještě na levandulový věneček, který jsem Vám tu ukazovala tak dva měsíce zpátky? Tak ten už je minulostí a na jeho místě visí nový, právě z tohoto obilí, ke kterému jsem opět přidala sušenou levanduli. Klasy se už trochu ohýbaly a tak nebylo úplně jednoduché je rovnoměrně uspořádat, ale vlastně ta nedokonalost a to, že každý klas je trochu jinde se mi moc líbí.

Tak si užijte neděli a týden a já se vám ozvu po dovolené - a snad konečně i s fotkama ze svých prázdninových cest :-)

Alča


1 komentář

  1. Milá Alčo, díky moc za tip na písničku na instagramu, vůbec jsem neznala a už jí poslouchám po 5. :-) Hezkou dovču. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.