pondělí 31. července 2017

Pro horké letní dny


Mám dojem, že mi letošní léto utíká nějak moc rychle. Nejdřív jsem se nestihla rozkoukat a pořád jsem čekala na červenec a najednou je tu poslední červencový den a půlka prázdnin za námi. Blog teď trochu zanedbávám. Nechce se mi úplně trávit čas u počítače i doma, protože u něj trávím v podstatě celý den v práci. A taky si chci trochu víc užívat volných chvil, počasí, víc sportovat a být s přáteli. Ale konečně jsem se dostala také ke spoustě fotek, které jsem pořídila na začátku července v Provence. Ano splnila jsem si jeden ze svých snů a to je to Provence. Strávila jsem tam kouzelných 10 dní a až projdu fotky, určitě se s vámi o ně podělím.


Ode dneška mám dovolenou a tak si prozatím užívám krásného počasí po několika propršených dne. I Na zahrádce je to vidět. Všechno poskočilo, bohužel včetně plevelu :-). Ale než se vrhnu do víru zahradničení, lenoším ve stínu na zahrádce a popíjím domácí limonádu. Poslední dobou jsem si oblíbila šťávu z růžových grepů se snítkou rozmarýnu a jemně perlivou vodou. Do horkých letních dnů je přímo ideální. Není moc sladká a pokud si ji vychladíte skvěle osvěží.

A jak na ni? Je to velmi jednoduché.

GREPOVÁ LIMONÁDA S ROZMARÝNEM

Budete potřebovat:

1 růžový grep
jemně perlivou vodu
2 snítky rozmarýnu
led

Postup:

Z grepu vymačkejte šťávu a případně přeceďte, pokud vám vadí kousky. Ve větší nádobě nebo džbánku smíchejte grepovou šťávu s vodou. Většinou ředím, jak potřebuji, aby nebyla limonáda příliš sladká. Nakonec přidám na kousky natrhanou snítku rozmarýnu a led.

Vypadá pěkně naservírovaná ve vysokých nebo limonádových sklenkách.



Okomentovat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.