neděle 16. dubna 2017

Veselé Velikonoce


Přeji všem krásné Velikonoce. Doufám, že si je užíváte pěkně v klidu.

Musím říct, že mi tenhle prodloužený velikonoční víkend přišel vhod. Poslední dobou pobíhám trochu s vyplazeným jazykem na vestě a přijde mi, že nic nestíhám a doma se mi hromadí různé resty. Na ty jsem se trochu vrhla v pátek a v sobotu. Víceméně jsem vše zvládla a tak se dnes a zítra budu věnovat odpočinku :-) 

Když jsem se dnes vyhrabávala z postele, sluníčko svítilo za okny jako divé. Ale venku je teda pěkně aprílově. Zima a vítr, mraky se honí sem tam a je jen otázkou času, kdy se rozprší. Ven jsem se dnes ani moc hrnout nechtěla, ale nakonec jsem se nechala zlákat na běhání. Zbytek dne však plánuji prožít v klidu. Poslední dobou ani moc nestíhám vkládat nic na blog. Vrhla jsem se na třídění fotek (kterých mám nafocených mraky) a plánování nových článků.

Kvůli poklusu v práci jsem volila letošní velikonoční dekorace v jednoduchém a přírodním tónu.  A vlastně si mi nechtělo ani nic moc vymýšlet. Velikonoce nejsou úplně mým nejoblíbenějším obdobím a tak spíš zdobím dům jarně, než velikonočně. Využila jsem vajíčka z loňska. Některé jsem nechala jen tak. jiná jsem zabalila do špagátku a ozdobila pírkem. Na větvičky jsem si zavěsila korálky s pírky a z buxusu umotala jednoduché věnečky omotané větvičkami kroucené vrby.












5 komentářů:

  1. Alenko, tvé dekorace miluji. Jsou vkusné a elegantní. A tak i tvá bílá vajíčka s provázkem mají ode mě jedničku s hvězdičkou.
    Pa pa M. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná, něžná výzdoba! Pěkné jarní dny, Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, čisté, elegantní, Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...