neděle 19. února 2017

Probouzí se ve mě foodbloggerka


Dnešek nepatřil zrovna k těm odpočinkovějším dnům. Čekala mě druhá část pečícího a fotícího víkendu. Před nějakou dobou mě oslovili z projektu Jak v kuchyni, jestli bych nechtěla přispívat recepty a fotkami. Samozřejmě, že jsem kývla. Byl to jeden z mých malých tajných snů a v jeho částečné splnění jsem při zakládání svého foodblogu (Mon Café blog) ani nedoufala. 

Ale po focení zbyla přece jen troška času dát si nohy nahoru, do jedné ruky popadnout hrneček s kávou a do druhé kousek bábovky.
P.S. A budu moc ráda, pokud zabloudíte i na můj druhý blog nejen s pečením :-)




3 komentáře

  1. Blahopřeji Alčo, krásné fotky máš, to je jasné. Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. To se dalo čekat, fotky jsou super, hned bych si dala, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne fotecky, i babovka! Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.