neděle 5. února 2017

Jak jsem se toulala dva dny Prahou


Znovu jsem se na krátkou dobu ocitla v Praze. Přijela jsem pracovně, ale protože se jednalo o školení na dva dny, měla jsem možnost si Prahu víc užít. Mám ráda historické centrum, uličky, Karlův most a výhledy na Pražský hrad. No prostě takové ty kýčovité obrázky Prahy, kterých máme všichni doma na fotkách asi milion. Ale prostě to je Praha. Stejně jako v Paříži všichni fotí Eiffelovku, Louvre, náměstí Étoile, my máme zase Pražský hrad a Karlův most. 

Návštěva Prahy v lednu má své kouzlo. Není tu takový nával turistů a nemusím se tím pádem prodírat davy. Školení máme blízko Karlove mostu a mohla jsem si ho užít ráno i večer. Po školení jsem si pak uzmula chvilku pro sebe a před srazem s kamarádkami jsem zamířila na Karlův most. Ráda se po něm procházím. Je sice pěkná zima a mráz zalézá za nehty, ale já nikam nespěchám, loudám se a užívám si vyhlídky na hrad. A pak pěkně procházkou kolem Vltavy k Tančícímu domu a potom do tepla do Café Modi. 







S holkama se vidím jen párkrát do roka a tak jsme měli u vínka co probírat. Proklábosili jsme několik hodin. Ale nakonec jsme se museli rozejít a jít spát. V hotelu na mě čekala teplá sprcha a měkká postel. A atmosféru doladil hořící krb. I když ne skutečný, hotelová televize měla program, na kterém běžel program s ohněm plápolajícím v krbu. Pohodová atmosféra pro zimní večery :-).




3 komentáře

  1. Alenko, krásné fotky ... Praha je Praha .... a ten hotel vypadá moc hezky ..
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Alčo, krásné fotečky.
    Až závidím, my s dcerou Prahu milujeme (a kdo ne), nemáme tam úplně blízko. Přesně popisuješ pocity, když se člověk prochází místy, které už navštívil vícekrát a pokaždé chce na Karlův most, Staroměstské náměstí atd. znovu.
    Měla jsi nádherný "výlet", až na to školení, to bych nemusela.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, nádherné fotky a je fakt, že je příjemné si odpočinout od návalu turistů ... v hotýlku to vypadá moc krásně ....
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.