neděle 8. ledna 2017

Zimu moc nemusím, ale krajina pod sněhem má své kouzlo


Krajina pod sněhem má své zvláštní kouzlo. Všechno vypadá úplně jinak, tak nějak pohádkově a poeticky. Křoví, které vás normálně vytáčí, je najednou kouzelné. Holé zorané pole je pokryté křupavou vrstvou sněhu, na které se třpytí sluneční paprsky. Mráz nakreslil na okna zimní zahrádku. Vše je tak nějak jiné, že mi ani úplně nevadí ta zima. Nejsem žádný velký nadšenec zimy. Ale mám radost, že konečně po možná několika letech napadl sníh, který hned neroztál a vydržel víc dní. V tom tichu slyšíte jen křupání sněhu pod nohama a vidíte svůj dech. Sem tam mě mrzelo, že u nás asi nikdy nebudu mít fotky z hor, ale i ta naše hanácká rovina má pod sněhem svoje neodolatelné kouzlo.





16 komentářů:

  1. Alenko, zachytila jsi kouzelné zimní záběry.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mě vždycky mrzelo, že nikdy nebudu mít fotky jako z hor, ale když se na ně dívám, tak to vůbec nevadí. I naše hanácká rovina má pod sněhem svoje kouzlo :-)

      Vymazat
  2. Alenko...krásné záběry. Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky !!!
    Já také zimu moc nemusím, ale tu letošní si moc užívám, asi proto, že u nás taková pár let nebyla. Doufám, že sníh a mráz ještě vydrží a užijeme si je i příští víkend.
    Hezké zimní dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zimu taky moc nemusím, stačí mi přes Vánoce a pak už by klidně mohlo být léto :-) Ale zatím mi nevadí (když teda není -15 :-)). Ale hlavně to není taková ta břečkovatá zima. Krásné zimní dny i tobě, Alča

      Vymazat
  4. Alenko, tvoje fotky jsou přenádherné .. hezky jsi to napsala...
    Trochu se zpožděním Ti přeju nový rok plný zdraví, lásky a radosti ..
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, také vše nejlepší do nového roku a moc zdravím. Alča

      Vymazat
  5. První fotka se mi líbí moc :o). J.

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně krása,ta letošní zima.A je po letech všude a pro všechny...Pohodové bílé dny přeju.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, máš pravdu. Po několika letech je to ta pravá zima. Krásný zbytek týdne, Alča

      Vymazat
  7. Alenko, nádherné fotky, já tu zimu prostě miluju, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, fotky jsou tak krásné, moc !
    Měj se co nejlépe. Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Alčko,
    nostalgický klid z tvých fotek vyzařuje, takový k zamyšlení.
    Je to hezké, když ledově nefučí, procházky jsou příjemné, návrat domů, pak vůbec milý.
    Horší lézt ráno do vymrzlého auta nebo klusat do práce.
    P.S. Vlna dnes dorazila, vzala jsem nakonec Limu. Díky za radu.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥