pondělí 3. října 2016

LILA A ŠEDÁ



Před pár týdny jsem ji dokončila. Přes léto moje háčkování vzalo trošku vale. Neměla jsem žádnou pořádnou inspiraci. Přes zimu a na jaře jsem ujížděla na háčkování dek, ale v létě mi přišlo tak nějak trochu mimo mísu háčkovat teplé deky. Ale když se začalo v srpnu ochlazovat, rána a večery začaly být znova chladnější a dny se začaly zkracovat, vzala jsem háček znovu do ruky a chvilku po chvilce háčkovala deku. A teď se mi skvěle hodí. 


Už přišel čas na teplejší ponožky a když si večer čtu nebo koukám na televizi, ráda se do deky zachumlám. Zatím ještě netopíme. Těsně před topnou sezónou jsme zjistili problém s kotlem a tak čekáme na topenáře. Řeknu vám, že i když je venku ještě celkem přijatelné teplo, v domě jsou nižší teploty už pěkně poznat. To se pak večer deka vyloženě hodí. Ráda používám vlnu s příměsí alpaky, která zahřeje ještě víc a je krásně měkká. A můžu si vybírat. Z loňska mám bílou a fialkovou, tentokrát jsem sáhla po světle šedé. A protože dek není nikdy dost (a hlavně jsem zjistila, že je to i skvělý dárek :-)), tak jsem začala pracovat už na další, kterou vám určitě také brzo ukážu.


11 komentářů:

  1. Alenka, deka je nádherná a verím, že zahreje. Ja som už tiež vytiahla niečo teplejšie na zakrytie. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Háčkovaným jsem v poslední době přišla na chuť :-) Hezký týden, Alča

      Vymazat
  2. Hezký den, Ali prosím můžu se zeptat, to je háčkováno pouze dlouhými sloupky? a jakou přesně vlnu používáš? moc děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, přesně tak. Je to háčkováno pouze dlouhými sloupky, jen nepodebírám obě nitě, ale jen jednu a ono to pak vytvoří docela hezký vzorek. Tahle deka je háčkovaná z příze Drops Lima, ale silnější deky mám uháčkované z příze Yetti, z té to rychle přibývá :-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji. mrknu po přízi, večer se mi chce něco tvořit, ale máme špatné světlo, tohle by šlo.
      Majka

      Vymazat
  3. Alčo, opravdu skvělá kombinace.
    Hezký den, M.

    OdpovědětVymazat
  4. Deka je super a krásně nafocená. Muselo to dát spoustu práce! Karla

    OdpovědětVymazat
  5. Super krásne! Jolana z http://yellowhouseideas.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥