neděle 23. října 2016

DÝŇOVÝ DEN


Dnešní den se nesl ve znamení dýní. Stejně tak jako poslední říjnové týdny. Propadla jsem dýňovému šílenství. Na internetu se to dýňovými příspěvky jen hemží, tak trochu zaspamuji i já :-) Dnes padly tři z pěti dýní, které jsem si odložila na jídlo. Na oběd jsem připravila dýňovou polévku, k odpolední kávě jsem upekla dýňový závin a večer jsem vydlabala jednu dýni.

Zvyk dlabat dýně mě dost baví. I když už dávno nejsem dítě a doma žádné malé děti nemáme, zvykli jsme si i přesto každý rok dýni vydlabat. Je to velká zábava a vracím se tak trochu do dětství. Při dlabání házím za hlavu starosti. Musím přece jen dávat pozor, abych nepřišla o nějakou končetinu. Při vyřezávání zůstávám u klasiky, tedy u roztomilých strašidelných xichtíků, které jsou hotové za pár minut. Velkou dýni letos nemám a tak jsem se spokojila s trochu větší dýní Hokkaidó. A teď mi můj strašidelný fešák zdobí spolu s dalšími dýněmi chodbu.

Tyhle krásné dýně mám od naší sousedky. Zamluvila jsem si je asi před dvěma týdny a včera jsem si je vyzvedla.










4 komentáře

  1. Pěkně se urodilo !! dýně jsou vážně všestranně použitelné ... a proto je milujeme ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, mám prosbu. Sleduji tvůj blog pravidelně a narazila jsem v archivu na háčkované stromečky. Mohla bych moc poprosit o návod? Nenašla jsem na tebe mail, tak volím tuto cestu. Jinak za příspěvky moc děkuji, jsi pro mě velkou inspirací :o) Přeji krásné podzimní dny, Vlaďka
    vladimira.olivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlaďko, děkuji moc za milá slova. Návod jsem poslala na uvedený mail :-) Hezké dny, Alča

      Vymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.