čtvrtek 18. srpna 2016

LÁSKA NA PRVNÍ POHLED




Dnešní radost...

Když jsem jej uviděla a poprvé uchopila do rukou s horkou kávou, byla to láska na první pohled. Jemný detail květů, světlá a hladká glazura. Dokonalý tvar padnoucí do dlaní. Není zbytí. Proč? Nemusím vám to vysvětlovat, že? Myslím, že ne.

Samozřejmě, že mám doma spoustu hrnečků. Ale tyhle jsou prostě dokonalé a nutně je potřebuji mít. Objednávám si rovnou několik velikostí hrnečků a k tomu ještě misky.

Dnes konečně otevírám balíček, který mi přišel začátkem týdne. Přišel trochu neočekávaně, ale o to větší z něj mám radost. Po několika týdnech se totiž můžu naživo kochat úžasnou keramikou Soni Malinové. Otevírám krabici, vybaluji pečlivě zabalené balíčky a na stůl opatrně pokládám své nové poklady, abych jim neublížila. A i když je už podvečer, nevydržím čekat do zítra. Vybírám střední hrníček, otevírám voňavou kávu, nabírám dvě lžičky a zalévám horkou vodou. Usazuji se do pohodlného křesla a vychutnávám si první doušky. Je můj, jen můj.















4 komentáře:

  1. Jsou krásné. Také je obdivuji a dlouho se chystám ne jejich pořízení. Tak snad někdy.
    Ty si zatím vychutnávej svou kávičku, pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera !!!! Jsou moc krásné .... taky jeden mám ..... kafíčko z nich chutná skvěle ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Keramika je nádherná, romantická a kafíčko z hrnku musí chutnat náramně! Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, už dlouho je obdivuji... a chodím je okukovat .. už zbývá jen objednat ...
    Zrovna dnes jsem u Soni viděla nové stránky e-shopu.
    Měj se krásně. Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...