úterý 5. července 2016

MALÁ LETNÁ BÚRKA


Téměř mě zastihla na kole. To bych nebyla já, kdybych se celé odpoledne, kdy na nebi nebyl ani mráček, nepoflakovala po zahradě a doma - poflakování rozumějte zavařování okurek a zpracovávání cukety na směs na topinky. A když jsem se konečně vzpamatovala, na jedné straně nebe jasné a na druhé přecházely barvy od šedé po takovou tu temně modrou, kdy úplně nevíte, co z toho vyleze. Ale přesto jsem si řekla, že na půl hodinky to snad ještě bez deště bude. A taky, že ano. Bedlivě jsem pozorovala blížící se mračna a provazy deště na vzdálenějších kopcích. Nakonec jsem stihla dojet včas a jak za mnou zapadly dveře, začala sprška.

Letní deště miluji. Jsou vlahé a voní trávou. Příroda je potřebuje. Bouřky už tak moc nemusím, ale co mě na nich vždy fascinuje je ta změna světla s nádechem do okrova nebo do žluta v kombinaci s hrozivě šedou. Za deset minut už bylo po dešti, objevila se duha a zase svítilo sluníčko, jako kdyby se ale vůbec nic nedělo.







1 komentář

  1. Alenko, u nás to je stejné, včera jsem mokla u rybízu a za chvilku nic...
    Krásné fotky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.