neděle 31. července 2016

V ZÁPADU SLUNCE


Včerejší odpoledne se tedy oproti tomu dnešnímu vydařilo úplně skvěle. Letní teploty a sluníčko mě lákalo ven. Část odpoledne jsme strávili u babičky, protože slavila narozeniny. Kdybyste viděli ten kus dortu, co mi nadělili. Úplně jsem si představila ty hodiny, než se všech těch kalorií zase zbavím. A protože jsme se domů dostali docela v dobrém čase a tak jsem si ještě vyjela na kolo. Mám oblíbenou trasu, kterou často jezdím a trochu jsem si ji v polovině pozměnila a vydala jsem se na náš hanácký Mont Blanc - Velký Kosíř. A odměnou za výšlap byl nádherný západ slunce ... To byla panoramata. Kdybych nemusela spěchat domů, protože na noční vyjížďku jsme si zapomněla doma světlo a přece jen k nám je to ještě kus z kopce a do kopce, tak bych se tam kochala ještě déle.







Rozhledna už byla bohužel zavřená, ale určitě by výhled z jejích vrcholu stál za to.








4 komentáře:

  1. Zrovna před týdnem naše cesta vedla do Čech pod Kosířem na Josefkol a ještě před tím jsme jeli na otočku do Přerova. Na Hané jsem nebyla hrozně moc dávno, zrovna začali žně a všude se sklízelo obilí ... byl to pro mě krásný zážitek, je to nádherný úrodný kraj. My, kteří bydlíme i v mírných kopečcích obdivuje nekonečnou rovinu, která je na Hané. Moc se mi tam líbilo a určitě se tam zase někdy vrátíme.
    Hezké srpnové dny, Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čechy pod Kosířem a jejich okolí mám moc ráda a často tam jezdím na kole, takže vidím z kopců vždy rozlehlou krajinu.

      Vymazat
  2. Překrásné fotky, opravdu nádhera Alenko!
    Babičce přeji všechno nej a tobě krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Tě Alenkopo delší odmlcejsem u Tebe kde mne úplně uchvátily Tvé fotky já totiž miluji východy a západy slunce, nádhera.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥