neděle 22. května 2016

V POLOVINĚ 8 TÝDENNÍ VÝZVY


Po asi dvouměsíční pauze se opět hlásím s příspěvkem. Musím říct, že možná trpím poslední dobou trochu ztrátou inspirace a nápadů na tvůrčí ruční práci. Nějak se do toho nemůžu dostat. Na druhou stranu se nyní docela hodně zabývám pečením všeho dobrého a nezdravého, ale také objevuji nové a zdravé věci. Již nějakou dobu se snažím změnit svůj životní styl, především z hlediska životosprávy a pohybu. Nemůžu říct, že se někdy "nezprasím" vyloženě nezdravou věcí, ale už netrpím takovými výčitkami svědomí, protože jsem si povolila například každý víkend jeden nutriční hříšek. A to se pak člověku dílo hned jinak daří.


Zrovna dnes jsem přesně v polovině 8 týdenní výzvy (pro mě je to výzva, ale jinak je to cvičební program :-)), kterou jsem absolvovala již minulý rok. Nikdy jsem nebyla na diety, i když jsem jich teda zkusila desítky, a na počítání kalorií. Nikdy mě nebavilo stereotypní posilování a cvičení. Prostě na tom vždy mé snahy ztroskotaly a pevná vůle neobstála. Ale vloni jsem narazila na americkou stránku, který mě doslova nadchla. Možná jste o ní už slyšeli a možná ne. Stránka a vlastně i celý program se jmenuje Tone It Up (www.toneitup.com) a provází vás zde dvě Američanky Karena a Katrina. Možná pro někoho jsou až příliš praštěné, ale to mě na tom nejvíc baví a motivuje. Holky mají hodně dobře promakaný marketing a vybudovaly kolem sebe celou komunitu děvčat a kluků, kteří chtějí změnit svůj životní styl a kteří se vzájemně podporují přímo v komunitě na stránkách nebo na instagramu. 


Nejenže holky mají sestavený jídelní i cvičební program, takže téměř nemusím přemýšlet, co budu cvičit, jen si najdu daný den. A to mě hodně oslovilo. Nemusím přemýšlet, co budu cvičit, holky to udělají za mě. Můžu posilovat, cvičit cardio nebo jógu... Navíc jsou cvičební sestavy natočené na plážích v krásném prostředí :-) Takže další motivace... Prostě každý den se zde něco děje a to mě fakt dostalo, je to natolik odlišné od našich trochu nudných českých stránek a já se každý den těším na novinky nejen od trenérek, ale také od stejně obyčejných holek, které řeší stejné problémy, ale dokáží se vzájemně podpořit a motivovat. 
Někdy si sice myslím, že melu z posledního a sleduji každou minutu cvičení, ale po skončení cvičební sestavy jsem nadšená a cítím se vyloženě skvěle a plná energie. A hlavně, co je důležité - jsou vidět výsledky. Od loňského roku, kdy jsem začala jsem docela hodně zhubla, ale hlavně jsem získala svaly a vytvarovala postavu. Během roku mají několik výzev a 8 týdenních programů, ale největším tahákem jsou vždy "Bikini series". Na tom se asi všechny shodneme, že prostě před letní sezónou hubne do plavek každá z nás :-) A i když zatím jsou po 4 týdnech váhové úbytky nepatrné, je vidět změna postavy - u mě především v oblasti boků a zadku (jo ale co mě asi nejvíc tíži je, že vždycky nejdřív shodím v hrudníku :o)).

Uvidíme, co přinese druhá polovina výzvy a možná si ji i zopakuji. A navíc už jen ty fotky, na které pořád koukám na stránkách vás nalákají se sebou něco dělat a jsou neskutečnou motivací :-) Takže třeba Vás tu ještě budu trochu spamovat se současným stavem mého programu. S heslem Tone It Up se s vámi pro dnešek loučím :-)





3 komentáře:

  1. Alenko, taková věc chce hodně disciplíny a osobní statečnosti. Moc ti přeji, aby si uspěla. Taky se snažím...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že taková výzva neprobíhá i v češtině...my starší ročníky -neznalci angličtiny- toho na těch stránkách asi moc nepoberem. Tak drží pěsti ať se daří :-) Olga

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, tak to je paráda! Jukla jsem na cvičitelky a šlape jim to ;-)
    Přeji, ať se Ti daří. Já cvičila J. Michaels, ale nyní jsem zvolnila. Cvičím jen na zpevnění core. Zde je můj kámen úrazu, takže mám co napravovat. Jinak s váhou jsem problém nikdy neměla, ale jak píšeš, nikdy není pozdě na zpevnění těla a to nejen z hlediska vzhledu, ale hlavně ze zdravotních důvodů. Roky pádí a tělo se začne ozývat, viď ;-)
    Občasné výkyvy v jídelníčku by měly být. Matení metabolismusu je potřeba :-D
    Měj se hezky. Ahojky, Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...