neděle 27. března 2016

VE VELIKONOČNÍ NÁLADĚ


Ani se nechce věřit, že se prodloužený velikonoční víkend překlopil do své druhé poloviny a s ním přichází Boží hod a Velikonoční pondělí. Předpokládám, že většina z vás má již napečeno, nachystáno a užívá si svátky a krásného počasí.

Také u nás se peklo a vařilo, zdobila se vajíčka a chystaly velikonoční dekorace. 






Vajíčka tradičně barvíme už několik let přírodním způsobem, a to především v cibulových slupkách. Letos jsem vyzkoušela barvení v borůvkách a v šafránu. Vajíčka tak získala krásnou modrou a pastelově žlutou barvu. 





K velikonočnímu hodování nám na stole nám nesmí chybět jidáše a mazanec - recept na mazanec najdete zde.



Krásné Velikonoce !!!


6 komentářů

  1. Alenko. i k Vám krásné Velikonoce.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, vajíčka jsou obarvená nádherně ... příroda to umí ...
    Taky přeju krásné velikonoce ! ☼ ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ta zluta me zajima to je safranova? A kolik ho j etreba, aby se vajicka takto zbarvila? Dekuji za info.
    Uzivejte svatku.
    Mate hezky napeceno i nazdobeno:-).
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, spotřebovala jsem jeden sáček - koupila jsem si koření normálně v Tescu. Dala jsem vařit do vody, přidala panáka octa a sáček šafránu. Vařila jsem normálně jako vejce a pak jsem nechala přes noc v nálevu, aby byla barvička trochu sytější. Krásné velikonoce. Alča

      Vymazat
  4. Moc krásné, Alenko! Dokonalá velikonoční atmosféra!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, krásné fotky !!!! I tobě veselé Velikonoce !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.