neděle 14. února 2016

NÁRAMNĚ VYDAŘENÁ NEDĚLE TO BYLA


Dnes od rána se kochám rozkvétajícími kytkami za oknem. Minulý týden jsem si pořídila zásoby jarních kytiček a tak pozoruji, jak postupně pučí a rostou a kvetou. Zimní dekorace šly do šuplíku, protože musely uvolnit místo těm jarním. A právě kytky jsou pro mě tou nejlepší dekorací. Většinou ani neznám jejich jména (bohužel žádný velký zahradník nejsem), ale to mě vůbec netrápí :-)





Mimo jiné jsem se dnes nechala báječným počasím vylákat na kolo. Fakt by mě ani nenapadlo, že bych v půlce února vytáhla kolo a jela se projet. To sluníčko za to prostě stálo. I vzduch už voní jinak. Tak nějak jarně. Ale je přeci jen poznat, že zima nás ještě zcela neopustila. Za vesnicí fučelo jako na horách. Takže jsem sice větrem ošlehaná, ale spokojená a nabitá energií.

A za sportovní výkon jsem se samozřejmě po zásluze odměnila včera pečeným dortíkem s malinami a kokosem (recept najdete tady).


Krásný zbytek neděle, Alča

8 komentářů:

  1. Téda, ten dort vypadá, ale lákavě :) Je velmi pěkně nazdobený :) To musela být, ale mňamka. Ten kokos musel být určitě v něm výborný :)
    Jojo už se těším až bude jaro a bude všecho pěkně kvést.

    Pěknou neděli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se pochválit, že se vydařil :-) A všichni se olizovali až za ušima, to je ta nejlepší pochvala :-)

      Vymazat
  2. Zdravím :-), z kvítek i dortu jsem vyloženě jarně naladěná. Krásné, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, u Tebe už to opravdu voní jarem...kvítky jsou moc krásné.A ten dortík vypadá moc lákavě....věřím, že byl výborný.
    Měj se hezky, pá Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tyhle modré kytičky (taky nevím jak se jmenují) moc hezky vypadajía taky je mám ráda. A dort je na valentýnský víkend jak dělaný :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičky, lehký dortík a dokonce i kolo - Alenko, u tebe je hotové jaro!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Dort vypada bajecne, okouknu suroviny a mozna se do nej hned pustim, honi me mlsna:-). Jsem tu - asi - prvne, no mozna ne, uz nevim, ale chtela jsem rict, ze me moc potesily fotky a dekorace ve vice prispevcich - nadhera! Budu se vracet:-).M.

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, moc krásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...