neděle 10. ledna 2016

SNÍDANĚ JE ZÁKLAD DNE


Tak to mám prostě nastavené. Snídat musím, jinak jsem pak celý den úplně k ničemu... Snídaně mám raději sladké, ale protože nemůžu jíst pořád koláče (kdo by ta kila pak pořád shazoval, že? :-)) je potřeba koláčům vytvořit zdravou konkurenci, na kterou se budu po ráno těšit a nebudu šmejdit po ledničce a spíži. Protože to je to nejhorší, co se mi může stát :-)



Bohužel mě moc neoslovují produkty v supermarketech, a proto si peču už dlouho doma granolu, a pak z ní připravuji i ovesnou kaši. Vím, z čeho ji mám a můžu si v ní zkombinovat, co chci :-) A protože ji snídám a dost často svačím v práci a uzobovám po večerech, když mě honí mlsná, peču obvykle větší množství. Většinou i tak 2x do měsíce. A aby se mi neomrzela stejná verze, střídám přísady. Jednou čokoládu s oříšky, podruhé exotické sušené ovoce anebo lesní směs ze zahrádky.

A včera byl právě ten čas. Chtěla jsem ji trochu ozvláštnit a protože jsem stále ještě v takovém povánočním rozpoložení, chtěla jsem si ještě dopřát některé z vánočních vůní. A tak jsem použila koření, které dávám do perníčků. Hlavním úkolem je pak samozřejmě celý výtvor otestovat, jestli se mi vůbec povedl. Perníkové koření tak krásně ochutilo mléko, že jsem se přenesla tak měsíc zpátky, když jsme pekli perníčky na Vánoce. Aby ne, když jsem se uvelebila s miskou v křesle u topení a s výhledem na zasněžené vrcholky stromů z okolních zahrádek. A tak jsem zavřela oči, vychutnávala a ještě vzpomínala na uplynulé týdny.

Recept na granolu najdete zde.










2 komentáře:

  1. Páni, taková snídaně a romantika k tomu... Alenko, nádhera! Taky si už roky dělám svou granolu, každému, jakou má rád :o)
    Měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Nadhera. Krasne fotky. Hned by som si dala povedať. Prajem pekny vikend

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...