neděle 17. ledna 2016

PLESOVÁ SEZÓNA ZAHÁJENA


A tak jsem se tento víkend pěkně rozjela. Stihla jsem rovnou plesy dva, ve dvou vesnicích a dvou různých zaměření - jeden hasičský a jeden myslivecký. A bylo to úžasné. Po dlouhé době jsem potkala plno známých, které prostě přes týden nemám šanci potkat. A to mám na těchto akcích moc ráda.

Páteční a sobotní odpoledne tak bylo ve znamení "velkolepých příprav" - česání, líčení, zkoušení róby, doplňků ... však to znáte, prostě takové ty nezbytné činnosti, bez kterých žádná žena na ples nevyjde. A to mě baví. Není moc příležitostí vyrazit ve večerních šatech, výrazněji se nalíčit ... A pak se snažit před zrcadlem vytvořit účes, který jste si sice trénovaly, ale když je potřeba jej vytvořit naostro, tak jej, ani kdybyste se na hlavu postavily, nemůžete dát dohromady :-)





Ale nakonec vše dopadlo úspěšně, plesy se vydařily, pořádně jsem si zaplesala, dokonce i něco vyhrála a teď budu vše alespoň 14 dní dospávat :-)



A co vy? Chystáte se na nějaké plesání?

Mějte hezký týden a v případě, že se na nějaký ten ples vydáte, tak si jej pořádně užijte.

Alča

8 komentářů:

  1. Ne ne...nás na plesání vůbec neužije. Byla jsem šťastná, že jsem před dvěma roky zvládla maturitní ples naší Teri a mám zas na mnoho let vystaráno ☺
    Ale ty si plesání užívej ☺ vybavená jsi skvěle.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, moc krásné šaty a střevíčky .... já bych plesala jako "Popelka" , ale ten můj "princ" na to moc není .... tak chodíme plesat jednou za rok, na obecní večírek .... z toho se nevykroutí, když ho pořádám .... Marki

    PS: Už jsem k tobě dlouho nenakukovala a tak se kochám a kochám .... krásné fotky i celý blog !!!! Těším se zase příště !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko máš krásnou výbavu na plesy. Dřív jsme chodívali hodně, ale teď už hodně dlouho jsme nikde nebyli. Nějak nám to nechybí. Užij si plesání. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  4. Já tuto sezóna nevzhládnu asi žádný ples, nicméně si to krásněj užij :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, vidím, že si měla parádní víkend!
    A jestli budu plesat - ano, ano, a řekla bych, že mě čeká jeden z nejdůležitějších v zivotě mámy - maturitní... Už mám nové šatičky :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko,
    dva plesy během víkendu, to obdivuji!
    Já tancuji moc ráda !
    Ale na plesy s mužem skoro nechodíme.
    Letos jsme poprvé vyrazili u nás ve městečku na hasičský ples a moc jsme si ho užili :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja plesy nemusim, ale miliju akce, na ktere se muzu hezky obleknout. I kdyz jsou to nekdy stresy neco vhodneho sehnat :) Tak si tu plesovou sezonu uzij! Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Já se těším tento pátek na ples sportovců s kamarády z florbalu. Už se moc těším! Těším se že si vezmu šaty co jsem si na podzim koupila a ještě nebyla příležitost si je vzít na sebe :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥