neděle 3. ledna 2016

LÍNÁ NEDĚLE


Takový byl původní plán celého dnešního dne. Je to tak, dovolená končí a zítra do práce. Ne, že bych se přes Vánoce úplně nějak pracovně přepínala, ale je to takový ten psychologický pocit potřeby si ještě užít, než nastane znovu ten kolotoč.

Stejně jsem nakonec nevydržela sedět jen tak ... Uvařila jsem si cappuccino, uvelebila se do křesla s výhledem na zasněžené střechy a stromy v okolních zahradách, vytáhla háček a klubíčka a konečně jsem dokončila jeden z restů, který jsem měla už delší dobu rozdělaný. Pěkně huňatou přikrývku ... Začala jsem ji už v listopadu, ale pak jsem rozdělala dalších milion věcí a nějak jsem ji upozadila, ale teď nadešel její čas. Nevím proč jsem čekala, z dvojité vlny šlo háčkování jako po másle. Ještě, že venku trochu napadl sníh a začalo mrznout, jinak v těch 10° bych vypadala s touhle dekou jako blázen.









Takové to domácí chumlání je prostě moje :-)

Mějte se a pohodový start do nového týdne,

Alča


10 komentářů

  1. Alčo, tak já jsem dnes měla opravdu línou neděli. Vůbec nejsem ve své kůži, asi to podvědomé zítřejší brzké ranní vstávání a návrat do reality ☺
    Deka je úžasné...samozřejmě.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, nádherné fotečky, z tvé líné neděle.Chválím úplně všechno, deku, podkolenky i návleky na ruce.
    Jsi šikulka.
    Měj se pohodově, pá Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, moc se mi líbí Tvoje chumlání, venku je opravdu pekelná zima -10st.C... Deka je pěkňoučká a ponožky parádní! Hezký líný večer přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Deka ok, ale ty ponožky, jsou, Alenko, úžasné...Jiřina
    ( trvalkadahlia.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím :-))), krásné muchlání, úplně jsme se přeladila na jinou vlnu před zítřejším nástupem do práce :-). Příjemný zbytek večera, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, to je tak příjemný, hebký a hřejivý příspěvek - prostě zimní nádhera!
    Hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky, čiší z nich zimní pohoda. ;-) Krásné bílé tvoření, ty ponožky jsou úžasné! Pohodové další dny. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne fotky, ta deka, podusky, ponozky, kavicka, uplna pohoda, utulne, vydarene fotky. A deka samozrejme super.

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne fotky! To su tie najkrajsie pletene ponozky, ktore som videla. xoxo

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky ze kterých na mě dýchla zimní pohoda.
    Moc se mi líbí ponožky a návleky na ruce, super, takové by se mně hodily.
    Krásné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.