sobota 19. prosince 2015

Christmas mood was activated ...


... konečně... A konečně se to tento týden zlomilo. První polovinu prosince jsem nestíhala vůbec nijak moc času vnímat, že se blíží Vánoce. Nebýt vyzdobených nákupních center a ulic, kterými projíždím večer při své cestě z práce, nestihla jsem si zatím v klidu vychutnávat přípravy na Vánoce.
Letos jsem nestihla ani perníčky :-( Vždy jsem byla takovým tahounem v pečení a přípravě na Vánoce, ale letos tedy dost pokulhávám.



Ale tento týden se to zlomilo. Konečně jsem mohla zvolnit a uvědomit se, že je na čase zvolnit a řešit jiné věci, než jen práci. Až tento týden jsem s kolegy z práce vyrazila poprvé na punče. Do Olomouce. A moc jsem si to užila. Nádherný stromeček, krásně osvětlené náměstí a radnice a skvělá parta... to mi nabilo baterky :-)

Také hlásím, že všechny dárky jsou již téměř po kopě, až na pár drobností, které zbývá ještě dokoupit. Dnes jsem vytáhla svůj vánoční hrnek se soby. A to znamená, že vánoční nálada je aktivovaná a už mě čeká jen ta příjemnější část - zdobení cukroví, balení dárků, popíjení kakaa a horké čokolády. A pak se uvelebit do proutěného křesla, zabalit se do deky a sledovat pohádky :-).






So, Christmas mood is activated,

xoxoxo,

Alča



6 komentářů:

  1. Ahoj Alenko...je to letos nějaké divné. Já mám navíc manžela v nemocnici, takže nálada nic moc.
    Ty se měj hezky.
    Pa pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně si užívej a relaxuj, máš nádherně nazdobeno... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, taky se těším na sledování pohádek, perníčky jsou skoro snědeny, upekla jsem je moc(!) brzy, dárky nakoupeny, jen ještě dokončit nějaké háčkování na přání, měj krásnou neděli,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Je to tak, čas běží tak rychle, že někdy nestíháme... Alenko, moc ti přeji to zastavení!
    Přeji hezkou adventní neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Aleno, u mw to bylo dlouha leta taky nestihani. Letos je to nejake jine, mam vsechno udelane, stihla jsem to co jsem chtela. Nevim cim to je, v praci jsem takrka porad a do toho dve deti skolou povinne. Preji ti ted zu jen pohodu a cas na sebe a to co mas rada! Hezky den, katerina

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko....ŠŤASTNÉ A VESELÉ.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥