sobota 21. listopadu 2015

KOUZLO VEČERNÍCH PLAMÍNKŮ


V tomto podzimním a předadventním období rozsvítí náš dům spoustu svíček a plamínků. V každé místnosti, ve které pobýváme máme několik lucerniček a svícnů, takže naše zásoby svíček jsou dost objemné a musí být neustále doplňovány.

Když ležím v posteli a nechce se mi zrovna číst, pozoruji stíny na stěnách a na stropě. U nočního stolku mám snad nejznámější model lampičky z Ikei s vykrojenými hvězdičkami, takže každý večer usínám pod hvězdnou noční oblohou, i když je venku nevlídno. 

Odlesky mihotavých plamínků v oknech, na skleničkách nebo blýskavých ozdobách vytváří kouzelnou a tajemnou atmosféru.



 Blýskavý jelínek z Green Gate, větší skleněné svícny TineKHome.



Tuto mističku s filigránovým tepáním tak trochu s orientálním nádechem jsem objevila v pozůstalosti po tetičce a okamžitě jsem si ji zamilovala.



Krásný večer, třeba při svíčkách,

Alča


7 komentářů

  1. Náherné romantické večery při svíčkách :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné... tak to mám i já ráda... Krásný večer, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, Alenko! A ta mistička...
    Taky si teď užívám světýlkování...
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem taky velký svíčkový palič. Letos pořád čekám až na advent a do té doby jen sem-tam zapálím pod aroma lampou, případně po ránu,když vstáváme hodně brzo- aby se zpříjemnila atmosféra. Ale u za týden- jéje, to se tu budou míhat plamínky všude. Máš moc hezké svícny.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Alenko, přeji Tobě i Tvým blízkým, kouzelný adventní čas.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.