úterý 14. července 2015

Zdravý start do nového dne


Poslední měsíce se snažím změnit svůj způsob stravování a hledat potraviny a recepty, které jsou nejen zdravější pro mé tělo, ale které mi také dodají také energii. Baví mě to čím dál víc. Objevila jsem spoustu nových potravin, které jsem začala pravidelně zařazovat do svého jídelníčku. Je to také období zkoušení nových receptů, které se ne vždy na první pokus vydaří, ale postupem času je nutné je vychytat.



Jsem velkým zastáncem snídaní. Bez snídaně nedám ani ránu. Nemusím mít opulentní snídaně, ty si užívám spíše o víkendu, ale abych měla energii na celé dopoledne, snažím se tělu dopřát zdravější snídani plnou vitamínů a výživných látek.

Abyste zdravě začali svůj den, dejte si třeba smoothie. Možností je bezpočet a každá bude originální a chutná. K jeho přípravě můžete využít nejen sezónní ovoce. Mezi mé favority patří smoothie borůvkové s chia semínky, jahodové smoothie nebo smoothie s příchutí carrot cake :-). Tentokrát jsem ale využila višně, které ještě sklízíme na zahrádce.


VIŠŇOVÉ SMOOTHIE

1 zmrzlý banán (dejte přes noc do mrazáku bez slupky) - nemusíte tak přidávat led
3/4 hrnku vyloupaných višní
3/4 hrnku řeckého jogurtu
1 hrnek mandlového mléka (můžete slazené i neslazené); místo mandlového mléka můžete použít sójové/ovesné mléko nebo kefíru
V případě, že byste chtěli smoothie sladší, přislaďte 2 lžičkami javorového nebo rýžového sirupu

Příprava je neskutečně jednoduchá:

Všechny ingredience promixujte ponorným mixerem. V případě, že byste měli smoothie hustší, můžete naředit mlékem nebo trochou vody. Rozlijte do skleniček nebo džbánku. Pokud budete podávat hned, je díky zmrzlému banánu smoothie studené. Pokud byste ho podávali později, přidejte led.




Užijte si den plný energie :-)
Alča

5 komentářů:

  1. Alčo,tak tohle je přesně to,čemu jsem také podlehla a nedovedu si snídani popř.svačinku představit bez "SMŮTÝČKA" :-))
    Na jaře jsem začala doma mixovat téměř vše co mi přišlo pod ruku,dostala jsem k narozkám mixérek na smoothie,ale jak jsem mixovala a mixovala zjistila jsem,že NUTNĚ potřebuji výkonější a větší mixér :-) Ten malý byl celkem fajn,na jednu porci,ale.....A tak jsem si minulý týden pořídila mazla od Kenwoodu. Jinak mám nejraději cokoliv v kombinaci s jahodou a jasně že nesmí chybět chia semínka.
    Přeji fajn léto Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alčo,taky se snažím měnit stravu a mám mixér na smutýčko.Přestala jsem jíst rohlíky a chleba.Díky tomu jde váha dolů a to jsem spokojená.( Už jsem se raději nedívala do zrcadla..:-D ) Tvůj recept si dávám do svého receptáře.Ať se daří a hezký den přeji.Daška

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, taky jsem zastáncem snídání! Smoothie dělám moc ráda, to tvoje vypadá moc dobře, stejně jako melounová limonáda.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Aleno, díky za tip se zmrzlým banánem, ten jsem neznala...jsme smoothie začátečník :o).
    Báječné dny přeji. Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...