středa 29. července 2015

It`s a beach time ...


Pohodové středeční odpoledne,

náramně si užívám třetí den dovolené, pokud v to tedy nepočítám víkend :-). A užívám si jej hlavně proto, že odjíždíme s kamarádkami k moři ... do Španěl ... na Mallorcu. Cestovními horečkami už dávno netrpím - přece jen už vím za tu dobu, co si nabalit. Ale přece jen takovéto mírné šimrání v žaludku se před každou cestou ozývá - jestli náhodou člověk něco nezapomněl, aby neměl autobus nebo vlak zpoždění, jestli nemá kufr nadváhu (to je můj největší problém). I když mám vypracovaný hodně podrobný seznam, tak už jsem asi třikrát kontrolovala, jestli mám pás a vouchery, peníze, několikrát jsem prošla položky na seznamu, jestli mi něco neuniklo...



Teď mám největší problém s tím, do čeho dát ovesné sušenky, které jsme napekla na cestu - obrovské dilema, s krabičkou se mi tahat nechce, ale zase se bojím, aby se mi v pytlíku nerozdrtily :o). A za zády slyším komentáře ... "Tvoje problémy bych chtěla mít ... máš sbalené pyžamo? A máš ručník?" :o). Už mě nechávají chladnou, bůhví jak se budu ptát za pár let já...


Musím se ale přiznat, že tentokrát jsem ostuda. Nejsem ten typ, co dopředu studuje dopodrobna všechny informace o destinaci kam se vypraví, kam zajít na kávu, na večeři, co vidět za památky... Většinou si udělám jen takovou hlavní představu a pak ráda nechávám věcem volný průběh, protože se ráda nechám překvapit - mám tak alespoň možnost být překvapená pozitivně a nemít velká očekávání, která pokud by nevyšla, by mě pak zklamala. Tentokrát ale nemám zatím vůbec nic o Mallorce nastudované, ale v letadle bude ještě čas se připravit a vše dohnat.

Takže, Mallorca and the sea are calling, it`s a beach time :o)

Mějte se a v srpnu se na vás zase budu těšit,
Alča


4 komentáře:

  1. Alčo, tak dovolenku Ti v dobrém závidím... Krásně si u moře užij / co se doma zapomene se pořeší na místě .../ a už se těším na fotečky! Pa a šťastný let přeje Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, musím se smát... Seznamy, kontrola zkontrolovaného, to jsem já :o) A já bych měla i nastudováno... jsem už taková.
    Užij si dovolenou, těším se na fotky a ve zdraví se vrať.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, tak příjemnou dovolenou a šťastný návrat!
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...