čtvrtek 16. dubna 2015

V plné polní


a na poli ... tedy téměř. Zatím jsem začala pouze s květináči a bylinkami. Nejsem bůhvíjaká zahradnice :-) a semínka, co se mají sít v březnu, seju až v dubnu. Ale zatím se tak nějak dařilo. Někdy sice bohužel nějaká rostlinka mou urputnou snahu nepřežila, ale na některé zahradnické pokusy jsem docela pyšná. 

Podařilo se mi například vypěstovat levanduli ze semínek a teď jsou z ní pěkné tři kopce... Olivovník chudák začíná sice trochu churavět, zato orchidej kvete jedna báseň. Nejvíc ze všeho mě baví nakupování semínek a příprava na toto období ... to mám hlavu plnou nápadů o podobě dvorku, zahrádky, o bylinkové zahrádce. Ale ... Jejich zasetí je už poněkud časově náročnější a běh na delší trať. Někdy do toho přijde práce, někdy nepřeje počasí a někdy vlastní lenost :-).



Momentálně se těším z orchidejky, kterou jsem dostala od kolegů k narozeninám. Bílá s nádhernými velkými květy ... 

Za okny jí to moc sluší ...






Uvidíme, jak se pochlapí semínka rozmarýnu a tymiánu. Pro jistotu jsou obě bylinky zaseté i na zahrádce, už se těším, až čerstvé bylinky provoní nejen kuchyň, ale i některé recepty.

Krásný večer, 
Alča

1 komentář:

  1. Je moc krásná Alenko! Se semínky moc dobré zkušenosti nemám, Bylinky kupuji až jako sazenice. Tak hodně zdaru!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥