sobota 4. dubna 2015

Sabbatum sanctum ...


                                 ...Bílá sobota je téměř na sklonku a začíná Velká noc ...

Pro mnohé z nás byl dnešní den ve znamení pečení - podle tradice se na Bílou sobotu pečou mazance a beránci. U nás, až na beránka, jsou mazance už vytažené z trouby a jidášci s horkým medem také.

Velikonoce nepatří zrovna k mým nejoblíbenějším svátkům. Možná je to spojené s mrskáním na Velikonoční pondělí, na které jsem se nikdy netěšila. Prostě otevřít dveře, nechat se vyšlehat, nabídnou vajíčko či sladkost ... na škole mi to vždy připadlo jako největší trapárna v roce :-).



Dnes už mrskut tak neprožívám a soustředím se spíše na samotný obsah svátku a jeho poselství. Navíc v pohanské tradici byly Velikonoce svátkem ohlašujícím příchod jara, začátek nového života...


Dnes se mi také konečně podařilo dát do kupy menší velikonoční výzdobu. Je velmi jednoduchá a laděná do přírodních barev - bílá, hnědá, černá. Ani já jsem neunikla peříčkové mánii. Neposedná a létavá pírka jsem sbírala ještě asi další hodinu. Hned jsem také využila doplňky, které jsem si objednala z Nordic day. Zasvěcení jistě poznají hrníček do TineKHome :-). Ten našel uplatnění ihned :-)






Přeji všem poklidné Velikonoce,

Alča





9 komentářů

  1. Alčo, moc krásné dekorace..přeji klidné a pohodové svátky..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. KRÁSNĚ NADEKOROVÁNO.
    POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, tvé dekorace jsou krásné, také mám ráda ty přírodní.
    Veselé Velikonoce...Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, také Velikonoce nepatří k mým nej svátkům, ale snažíme se kvůli dětem :-) Máš opět nádherné fotky! Takže si Velikonoce užij v klidu, volno navíc se hodí :-) Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné Velikonoce i Tobě Alenko

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dekorace Alenko. Také přeji pěkné svátky Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko,
    moc pěkné dekorace.
    Pěkné svátky jara přeji.

    Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Velká krásné dekorace Alenko!
    Přeji hezký zbytek Velikonoc, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, ty dekorace se mi moc líbí, nejhezčí ze všech co jsem viděla, opravdu. Moc lahodí mému oku.
    Teta volala z Floridy a říkala, že Vaše slepičky jí to tam zase ozdobily. Už loni po velikonocích je vzala do jakéhosi spolku, kam chodí ženy a dívky a háčkují pospolu. Musela slepičky přinést a některé je začly podle vás dělat.
    Přeju hezké, snad už teplé, jaro, Alenko.
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.