neděle 12. dubna 2015

Pastelky ...


... už dlouho jsem neuháčkovala žádný polštářek a tak jsem od Velikonoc stihla rovnou tři :-) Mám asi na polštářky nějakou úchylku. Když už si nějaký neuháčkuju, tak ho alespoň koupím ... osobní návštěva F&F Home či H&M Home anebo virtuální návštěva e-shopů jako Bella rose nebo Nordic day je pro mě a mou peněženku dost nebezpečná. Pohovka, křeslo nebo postel plná polštářků mi prostě evokuje pohodu a útulný klid domova.

Naposledy jsem si kromě povlečení pořídila v F&F Home parádního chlupáče a na Nordic day jsem ulovila polštářek od mé oblíbené TineKHome ve slevě. A abych šedo-bílou kombinaci v ložnici, možná pak i v obýváku, trochu oživila, kromě bílé klasiky jsem si do zásoby uháčkovala polštářek v růžové a broskové barvě. Zvolila jsem jejich pastelové odstíny, které se krásně hodí i do tohoto jarního času.




A protože poslední dobou inklinuji čím dál víc k nordic stylu, vzorek jsem zvolila úplně jednoduchý, jen dlouhé sloupky. Polštářky budou kulaté, ještě ale musím nakoupit zipy, přišít je a bude to... No, bude to. Tahle fáze mě právě zase až tak moc nebaví. Zapošívání, zapravování, přišívání knoflíků ... při tom tak trochu trpím, ale žene mě vždy vidina hotové práce.

  


Budou se hodit k tomu polštářku TineKHome. Ale, že ta broskvová byla jen náhoda mi asi neuvěříte, že? :-)


Pěkný večer, Alča

4 komentáře:

  1. Budou nádherné. A ten vyšívaný polštářek k nim bude krásně ladit. Musím vzít zase háček do ruky... úplně mě to navnadilo :-) Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už se těším na výsledek :-)

      Vymazat
  2. Alenko, polštářky jsou moc hezké, příjemné barvy... ty tě budou dělat radost.
    Krásné dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, k jaru tyhle barvy prostě patří a mám je moc ráda. A budou ladit, to je tedy fakt :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...