neděle 19. dubna 2015

Nedělní ...


... odpoledne, jak má být. Po dobrém obědě nastává chvilka klidu a pohody. 

Slunečné odpoledne mě vylákalo ven, na zahrádku. Je přece potřeba zkontrolovat, co vše roste a jak se čemu daří ... zlatý déšť v plném květu, petrklíče, dokonce už i lilie. A raší první pupeny magnolie. Byla jsem jako kočka. Vyhřívala jsem se na sluníčku a vrněla blahem :-) Sluníčko dobíjí v poslední době energii, která mi v zimě chyběla. Teplé dny v minulém týdnu mě dost namlsaly. Bohužel zahradní nábytek máme ještě schovaný, takže jsme se ani nemohla zachumlat pod deku na lavičce. Chumlala jsem se tedy v křesle, vyhlížela z okna, začetla se do příspěvků na vašich blozích, inspirovala jsem se a k tomu všemu jsem si vychutnávala čerstvě uvařenou kávu z oblíbeného hrníčku Green gate "Lace warm grey".



Kamínky jsem si posbírala různě na dovolených. Normálně je místo hrnečku svíčka, ale potřebovala jsem nějaký podšálek a tento tác z Ikea byl zrovna po ruce ...



Deka a polštářek "Chlupáč" jsou z FF Home... Možná si pořídím ještě šedou verzi ... uvidíme


Škoda, že víkend končí. Vůbec bych se nezlobila za další volný den :-)

Přeji vám krásný zbytek neděle a úspěšný týden,

Alča

3 komentáře:

  1. Alenko, to je jako sen ta tvoje pohodička... a kde jí je dneska konec, viď :o)
    Hezký podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš tedy pravdu, Helenko. Tvrdá realita pracovního týdne je tu :-)

      Vymazat
  2. Alenko, jaro to je prostě veliká nádhera. Hezky jsi nafotila věcičky na zahřátí ..... a hrneček .... ten je přenádherný!
    Měj se co nejlíp. Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥