středa 29. dubna 2015

Jednoho dne mě přepadla myšlenka ...


... jak využít dřevěný box s přihrádkami z Green gate, který jsem si pořídila. Je to sice už nějaký ten pátek, ale prostě nevěděla jsem, co si s boxem počít, protože jsem do něj zrovna neměla co naaranžovat. Určitě to taky znáte, chcete umístit jednu věc a ne a ne přijít kam a jak a tak prostě chodíte po bytě a strkáte ji všude, zkoušíte, vymýšlíte ... 

A heuréka, nakonec naleznete. A já jsem tak dlouho zkoušela, až jsem box postavila na šířku, aby byly přihrádky vidět z boční strany a ne seshora ... ale vypadalo to lidově řečeno dost děsně. Tak jsem ho postavila na výšku ... to už vypadalo mnohem lépe. Do přihrádek jsem uložila svíčky (ty samozřejmě zapalovat nebudu, poněvadž by nastal velmi rychlý konec boxu :-)), kamínky, vonnou kouli a další přihrádky zatím čekají, co vymyslím ...





Svíčky mám téměř všude, ráda je zapaluji nejen na podzim a v zimě, ale sem tam i na jaře a v létě. Do sbírky mi přibyla svíčka v krásném kabátku Tine K Home.


Tak a zítra poslední pracovní den toho týdne a tři dny volna už čekají :-)
Ať vám to v práci rychle uteče a pokud někteří přece jen budete mít pracovní víkend, tak ať proběhne bez problémů a v pohodě.

Krásný večer, Alča


1 komentář:

  1. Alenko...moc krásné aranžmá.
    Hezký prodloužený víkend, Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...