neděle 15. března 2015

Malá inspirace Nordic stylem ...


... poslední dobou dávám čím dál tím víc přednost jednoduchému stylu, a to jak v oblečení a i v ladění interiéru. Barvy samozřejmě v mé přízni zůstávají, ale někdy mám pocit, že působí až přeplácaně a ztrácí svoje kouzlo.

Nějak mě přitahují přírodní tóny. Taky to znáte, že když jdete na nákup s tím, že si konečně koupíte něco barevného a nakonec stejně odejdete s černou, bílou nebo béžovou halenkou či svetříkem. A víte, že to je asi stopadesátý hadřík ve stejné barvě, co už máte doma? :o) Tak přesně tak to mám já. A nejen v oblečení, ale i ve vybavení domácnosti. Zatím ji ještě nemůžu předělávat úplně podle svého, protože přece jen domeček není můj, a naši mají jiné představy, ale třeba jednou se to vydaří. Prozatím sbírám inspiraci a realizuji se ve svém miniprostoru.




K Nordic stylu patří jednoduchost, střízlivost, elegantnost. Přesně takto jsem koncipovala novou háčkovanou dečku. Je zajímavé, jak světle šedá v kombinaci s bílou a světle zelenou dokáže působit neuvěřitelně svěže.



Malý posel jara z naší zahrádky... krásné dva první trsy probouzejícího se života, utrhla jsem si sněženek jen pár, abych tu křehkou krásu nechala volně růst.


Také jsem vytáhla první velikonoční dekorace, bílí zajíčci se těší až k nim přibudou vajíčka. Ta se ale ještě někdo musí vytvořit :-)


A nález desetiletí ... dělaly jsme s mámou úklid v kuchyni a podívejte, co za poklad jsme našly. Asi 20 let staré skleničky - štamprlata. Úplně jsem zajásala, protože jsem si je chtěla kupovat v Tine K Home, ale i když nejsou "značkové", tak mi udělaly radost. Hned našly využití jako svícny i vázičky.


Krásný večer, Alča

8 komentářů:

  1. Jé Alčo, přesně tahle štamprlata naši také mají.
    Dečka je krásná.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Álo, mám to zrovna tak..mám ráda přírodní barevné tóny. Poslední dobou třeba nejraději háčkuji z obyčejného provazu nebo egyptské bavlněné přírodní příze..tvá dečka je moc krásná.Měj se moc hezky. Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Dečka je moc krásná!Měj se moc hezky Věra .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, moc krásná dečka i vázičky, někdy se doma najde poklad...
    S barvami to mám stejné, jen černou moc nenosím a ani doma jí skoro nemáme...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alčo, máš krásnou svěží jarní dekoraci. Šedá se mi také líbí čím dál více, i ostatní neutrální barvy. Přesto však můj naturel asi potřebuje trochu víc impulzů i v podobě barevné škály. Doma tak kombinuji neutrální barvy s těmi výraznějšími, které na Tebe působí přeplácaně... Líbí se mi sice interiéry vyloženě v neutrálních barvách, bez výraznějšího barevného akcentu, ale sama bych se v nich dlouhodobě necítila dobře. Ale je fakt, že s přibývajícími léty "ubírám" a přibývá víc "neutrálních" ploch... tak do důchodu budeme doma určitě nabílo :-) Krásný den Anička

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, moc krásné fotečky.
    Děkuji Ti za milé přáníčko a návštěvu u mě.
    Přeji ti pohodové jaro.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. KRÁSA VELKÁ.
    HEZKÉ DNY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Alčo, nádherné fotky! Měj se krásné! Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...