neděle 22. února 2015

Povalečův víkend ...

... ve znamení odpočinku, relaxu a povalování.


Po strašně moc dlouhé době vás všechny zdravím. Koukám, že blog pěkně zanedbávám. Ale vás ne, pěkně večer před spaním kontroluji, co je u vás nového. Leden a únor byly pěkně náročné měsíce, takové jsem snad ještě nezažila. Ráno do jedné regulérní práce a odpoledne do noci pak do druhé, která mě ale strašně moc baví a hlavně ji dělám z domu :-). Je ale nárazová, takže někdy není 2 měsíce do čeho píchnout a pak se další dva měsíce může člověk zbláznit. A teď jsem zrovna v té druhé fázi :-).

Ale tento víkend jsem měla konečně relativně volněji, takže jsem se mohla věnovat lenošení a relaxaci. Takže na řadu přišlo dokončení podkolenek, které jsem měla rozdělané od Vánoc (ještě, že je venku pořád zima :-) ...



 ... pekla jsem sušenky "sablés" /sablé/ ve francouzském stylu, které voní po másle a které jsou pro mě prototypem francouzské sušenky ... Tyto sušenky úplně zbožňuji a hned jak jsem ve Francii sahám po nich v regálech, přece jen tam vyjdou trochu levněji, než u nás. Jejich pečení není vůbec složité, jen se po nich velmi rychle zapráší :-). Recept najdete zde.




A na závěr dne jsem si vychutnala nádherný západ slunce, i když jen za oknem, a popíjela vynikající čaj z aronie, šípku a černého rybízu.



Pěkný večer všem a povedený týden,

Alča

4 komentáře:

  1. Teda Alenko, tvoje podkolenky jsou parádní! Obdivuji pletařské umění ... Máslové sušenky mám také ráda, kupuji tu skotské ... Hezký zbytek neděle přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, úžasné sušenky. Pošleš mi recept? Zkusila bych je také upéct.
    Pa a pohodu, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Alenko,tak a recept je kde?..:-D děláš chutě!!!!
    Prosím dej taky recept,jak na to.
    Děkuji a hezký den přeji
    Daška

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, překrásné fotky, takové něžné, mám Tvoje fotky moc ráda! A sušenky, no ty snad voní máslem až u nás :-) Měj se hezky! Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...