sobota 15. listopadu 2014

Na nebi hvězda září ...


... a nejen jedna, ale v předvánoční čas si jich tak nějak víc všímáme. A já si všímám, že se všechny poctivě začínáte připravovat na advent a vánoční svátky. Tvoříte, zkoušíte recepty, hledáte inspiraci a já se inspiruji od vás. A těch nápadů vyjde určitě na několik roků dopředu.
Čím jsem starší, tím víc mám raději přírodní materiály a tlumené tóny, i když samozřejmě tradiční vánoční červená a zelená se drží na předních místech. Mám také ráda ozdoby a dekorace, které mají duši, jsou vytvořené s láskou a vykouzlí pohodovou atmosféru.




Neodmyslitelnou součástí adventní a vánoční dekorace jsou v mém případě háčkované vločky a hvězdičky. Vždy mě fascinuje ta křehkost háčkovaných vloček - a to skutečně neháčkuji z těch nejtenčích bavlnek :-). Zelená borovička zasypaná bělostnými vločkami mě přenese hned do pohádky a do dětství.

Letos si doplňuji zásobu hvězdiček, protože každý rok většinu svých zásob rozdám :-). Bílá barva bude letos doplňovat dekorace v šedých, stříbrných a starorůžových tónech.


Zatím visí osamoceně na modřínové větvičce 





Krásný večer,
Alča




10 komentářů:

  1. Moc krásné, zrovna dnes jsem na blog dělala podobný článek :-) Máte moc hezké stránky! Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Alčo, také se pomalu začínám připravovat na vánoce. Hvězdička je nádherná a i krásně nafocená. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. ALENKO,
    TA JE MOC PĚKNÁ.
    TAKOVÁ JEMŇOUNKÁ.

    PĚKNÉ PODZIMNÍ DNY
    HÁČKU ZDÁÁÁR DENISA ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den, Alčo...vločka je vskutku kouzelná, jemná, něžná, křehká...jako ty vločky sněhu, Vytvoří nezapomenutelnou atmosféru, ať už bude zdobit cokoliv. Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu Alenko, jejich křehkost a krása mě taky neomrzela a stále ji obdivuji.
    Moc tě zdravím a chválím tvou práci!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, už velmi dlouho obdivuji tuto hvězdičku, je opravdu nádherná. Kdyby to bylo možné, mohla bych poprosit o její návod.
    Předem děkuji a přeji pěkné adventní dny.
    Markéta
    s.marketa1@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥