pondělí 17. listopadu 2014

Inspirace severskou zimou ...


... tu mám spojenou především se spoustou sněhu, velkými mrazy a krásnými pletenými doplňky.

Do mé sbírky přibyly dvoje rukavice - palčáky. Palčáky jsou mi mnohem blíž, než prstové rukavice, ani nevím proč :-)  Možná právě proto, že mi tak připomínají mrazivou zimu se spoustou sněhu na horách. Tentokrát jsem vzala do rukou jehlice a zapletla jsem se do pletenců, protože copánky tento vzorek moc nepřipomíná.

Vznikly tak jedny palčáky v mechově zelené ...






... a jedny ve smetanově bílé ...




Krásný večer, Alča 



16 komentářů:

  1. Alenko...super!
    Jsi šikulka, moc se mi líbí!
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, jsou úžasné .... ty zelené nemají chybu .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné rukavice, zelené i bílé... Pěkný večer, Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Obojí moc hezké, ten copánkový vzor vypadá dobře. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Alčo, oboje palčáky jsou parádní! Pohodový týden přeji, Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné jsou, musí pěkně hřát:-)

    OdpovědětVymazat
  7. To sú palčáky ako od babičky. Krásny vzor. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, překrásné fotky a boží rukavice :-) Krásný zbytek dne! Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherné! Moc krásné fotky Alenko!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/19. listopadu 2014 17:12

    Ali, moc krásné fotky a ještě hezčí rukavice. Ty zelené ale mají štávu :-)Moc se mi líbí použitý pletencový vzor a určitě nebudu sama. Nezveřejnila bys návod, jak na ně? Díky a přeji krásný předadventní čas Anička

    OdpovědětVymazat
  11. Tak nevím, nějak mi zmizel komentář :-( Ali, moc hezké fotky a ještě hezčí rukavice. Hlavně ty zelené tedy ale mají šťávu :-)) Moc se mi líbí "pletencový" vzor a určitě nejsem sama. Nezveřejnila bys prosím návod, jak na ně? :-) Díky a krásný předadventní čas Anička

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, nádherné rukavice, já zase naopak preferuji ty bíle. Velmi se mi také líbí ty béžové rukavice, které máš vyfocené na blogu. Mohla bych poprosit o návod vzorečku, kterým jsou háčkované?
    Děkuji
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  13. Alenko, jsou nádherné, líbí se mi bílé, ale zelené jsou super.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné rukavice. :-) Prosím, máš na ně návod? Děkuji. D. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...