pátek 9. května 2014

Odpolední siesta ...


... proběhla na zahrádce po rozkvetlou kalinou ...
Dnes jsme měla volno, prodloužený víkend a tak jsem si užívala sluníčko, které občas vykouklo zpoza mraků. Po deštivých dnech je zahrádka nádherně zelená, tráva pěkně povyskočila a je posetá sedmikráskami, alespoň do té doby, než ji posečeme :-) Mám ráda, když je zahrádka tak trochu řízeně "džungloidní". Každé jaro nádherně vykvétá kalina a letos se větve pod koulemi květů docela prohýbají.




Po několika desítkách pokusů jsem také přišla na to, jak konečně uháčkovat trojcípý šál se vzorečkem, který se mi moc líbí, ale špička se mi vždy zdála moc ostrá, takže jsem asi 20x párala :-) ... až teď konečně jsem spokojená.




Ráda nosím šály a šátky všeho druhu, ale v tomto počasí se mi nechce moc nosit nákrčníky ... takže toto řešení bude úplně ideální ... buď si zachumlám krk, nebo jen tak přehodím přes ramena
(a to třeba i v létě u vody :o))


Krásný a pohodový víkend,

Alča

13 komentářů

  1. |Alenko, ty fotky jsou úplně dokonalé. Kalinu miluji!
    Šátek je krásný,i na fotkách je vidět, jak měkký je.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    tomu říkám siesta!! v nádherné zeleni.
    Kalinu Ti trochu závidím- ale v dobrém :o))
    Já ji mám úplně maličkou, ale má už 6 květů...Také mám ráda takovou "divokou" zahradu. Šál bude nádherný,
    třeba jen přes ramena, jak píšeš. To mám ráda...
    Užij si prodloužené volno
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. wunderschön! Viele Grüße Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, krásne fotky. Vaša záhrada je neskutočná. Kalinu zbožňujem a je to strom, ktorý si určite do svojej záhrady zadovážim. Aj tá pozitívna zelená šála tam krásne zapadne. Pekný víkend. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Alčo, siesta na mě úplně dýchla z tvých nádherných fotek...moc se mi líbí "zátiší" s bílou židlí a nádherná je zvolená barvička šátku. Jistě s ním naděláš teď na jaře, i v létě, spousty parády. Krásné jarní dny přeje Lucka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Alčo, siesta na mě úplně dýchla z tvých nádherných fotek. Moc se mi líbí "zátiší" s bílou židlí a nádherná je i zvolená barvička šátku. Jistě s ním teď na jaře, i v létě, naděláš spousty parády. Krásné jarní dny přeje Lucka

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, šátek je parádní! Neuměla bys ,prosím, načrtnout ten vzorek a jak jsi přidávala, že to udělalo ten trojúhelník? Děkuji, krásné jaro!

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, krásné fotografie. Také miluji šály a bez nich nedám ani den a úplně ti rozumím.
    Přeji krásné dny
    Lea

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko,děkuji za nádherné fotečky,moc krásné pokoukání.Dokonalé místo na siestu....já mám kalinu na chalupě teprve od loňského roku a má teprve 5 kouliček...už se těším až se bude podobat té tvé.Moc chválím i šál a jeho barvičku.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Alenka,
    veľmi pekné fotografie. Ja som šálom prišla na chuť asi tak pred rokom. Dovtedy som na krku nezniesla nič, všetko ma škrabalo. Asi to bude teda už tým vekom, že sa viac chránim a v podstate je to aj krásny doplnok k oblečeniu. Chválim Tvoju šatku, je veľmi pekná. Zelená je obľúbená farba mamky môjho priateľa, takže jej by určite hneď padla do oka. :)
    Pekný dník prajem.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  11. Ali, kochám se, kochám vší tou zelení !!!! Nádherné fotky i blog !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Tleskám -nádherné fotky " džungloidní zahrady" a nádherný šátek - barva i vzor. Věra z FM.

    OdpovědětVymazat
  13. ALENKO, KRÁSNÉ FOTEČKY.
    DOKONALÁ POHODIČKA.
    ŠÁLA JE NÁDHERNÁ.
    PŘÍJEMNÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.