pondělí 21. dubna 2014

Velikonoční střípek ...


... krásné sváteční odpoledne ... kochám se na vašich blozích krásnými velikonočními příspěvky
a ke svému se dostávám až nyní :o) Letošní rok jsem využila starších dekorací, pořádně jsem nestihla na Velikonoce ani nic nového uháčkovat ... Ale vzhledem k tomu, že háčkovaných vajíček jsem za poslední roky nashromáždila asi "milion", tak další zatím nevytvářím :o). Letos byla jen vajíčka pro mrskutníky. Máme rádi přírodní zdobení pomocí cibulových slupek s otisky lístků. Po slupkách jsou vajíčka krásně zbarvená a stoprocentně vím, že na béžových vajíčkách vždy cibule chytne. Z kupovaných barev vyleze vždy takový nějaký podivný odstín :o)



 

Užijte si zbytek odpoledne,

Alča


5 komentářů:

  1. Alenko, krásně jsi barvila vajíčka. Naposledy jsem je barvila, když byli kluci malí. A z cibule jsou nejkrásnější. Krásné dny Rija.

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    tahle vajíčka jsou nejkrásnější!! Já je mám moc ráda...vždycky s napětím očekávám, jak se lísteček otiskl.
    Měj se moc hezky.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko...krásné jarní dny!
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká vajíčka.Priští rok take zkusím obarvit v cibuli.Kupované barvy jsou rok od roku horší.Krásný zbytek týdne přeji Vera

    OdpovědětVymazat
  5. Cibulové mám taky nejraději - slupky jsem letos střádala snad už od vánoc... vajíčka byla úplně tmavá ♥Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...