neděle 2. března 2014

Svěží závan "mint" ...


... hledala jsem nové jarní barvičky a našla jsem barvu mint.
Líbí se mi její svěžest a jak pěkně lahodí oku.
Po neutrálních zimních barvách je to pěkné oživení, 
už mám v hlavě i pár nápadů na polštářky, tak se těším až se do nich pustím.

Zatím malý závdavek v podobě kytičkových podšálků.

Zkoušela jsem přízi Paris od firmy Drops, musím říct, že odstíny této příze jsou pěkně pastelové a moc dobře se z ní háčkuje...





Káva na sluníčku v hrníčku Candy mint dnes chutnala báječně :-)




A na tento polštářek si dělám zálusk v HM Home,
který se nedávno otevíral u nás v Olomouci (v Šantovce) - pro ty z nás,
co jsou z okolí Olomouce to je geniální zpráva ;-)


A sluníčkem se probouzí a ožívá i příroda ...
... první sněženky na našem dvorku ... 

... kočičky ...

Krásný a pohodový týden,

Alča







16 komentářů:

  1. Alenko,
    jedním slovem nádhera.

    Taky mám doma přízi Paris jen jiné odstíny. Prosím jaké je číselko tvé barvičky a jaký háček používáš.

    Obchod Ti úplně závidím .. koukala jsem na stránky HM Home a zamilovala jsem se do nějakých kousků.

    Je obchod blízko vlakového nádraží.

    měj se .. pěkný večer .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Precioso el color menta y los trabajos de crochet en ese color muy bonitos .
    Besos !!

    OdpovědětVymazat
  3. Světle tyrkysová je také má nejoblíbenéjší, hrneček s podšálky je nádherný!! Jana

    OdpovědětVymazat
  4. ALENKO, TVÉ PODŠÁLKY JSOU MOC KRÁSNÉ.
    FOTEČKY SE POVEDLY, PĚKNÉ KOUKÁNÍ.
    MĚJ SE HEZKY A UŽÍVEJ SI SKORO JARNÍ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, nádherné prostírky .....Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Alenko! Mint je i moje barva!
    Hezké dny přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc :-)
    Deni, je to Paris odstín 21 mint. HM je spíš blíž k centru, ale je to cca 15 minut pěšky od Hlavního nádraží a jinak se dá dojet úplně v pohodě tramvají :)

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko,
    jéé- koukám, že jsme obě prostírkovaly!! barvu MINT zbožňuji od loňska, je krásná, svěží, kouzelná. A máme stejnou mističku!!
    Máš to krásné!! tak ať se Ti kávička krásně pije. měj se krásně a příjemné tvoření!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásné,nádherné fotky.Hezké dny přeje Věra:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ali...
    naháčkovala sis krásná podkafíčka.
    Také musím nějaká umotat.
    Měj se krásně, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Ali, ta barvička je opravdu úžasnááá. Hezky voláš jaro :-)
    Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko, podložky pod kafíčka jsou velmi pěkné a líbí se mi jak jsou z této příze takové pěkně buclaté:-) Barva mint jim opravdu sluší.Fotečky máš zase moc hezké.
    Přeji pěkný den Markéta

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné podšálky a milé fotečky. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, barvička je krásná, opravdu svěží, kávička musí určitě chutnat, zvlášť v těchto teplých předjarních dnech, moc hezké fotečky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  15. Very beautiful.
    Liebe Grüße
    Jeannette

    OdpovědětVymazat
  16. krásné fotečky a HM obchod závidím, mívají tam krásné kousky do bytu !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥