sobota 15. března 2014

Když rozkvétá zahrada ...

... je všude plno barev, vůní, poletujících broučků a ptačího cvrlikání ...

Krásný večer milé dámy,
všude se to hemží jarem, jarními pracemi, veselými barvičkami.
Dneska si sice sluníčko vzalo na chvilku dovolenou,
ale příroda také potřebuje zavlažit, aby se mohla nadále krásně zelenat.

Přesto u nás na chvilku vysvitlo,
tak jsme vyběhli na zahrádku a dokončovali ještě první jarní práce.
Toto nimrodění mám moc ráda ... příprava záhonků,
nakupování semínek a bylinek.

V trávě už rašily sedmikrásky, fialky, petrklíče ...
radost pohledět :-) a nerozkvétá jen zahrada ...



Kávičku jsem si dneska venku dát nemohla, bylo větrno jak na větrné hůrce :-)




Krásný večer,

Alča


8 komentářů

  1. Alenko.....nádherné fotečky,poslední dny byly opravdu krásné,ale i ten deštík je potřeba.
    pohodové předjarní dny,pa,Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko , máš krásně rozkvetlo :-))
    U nás dnes nejenže foukalo , ale vypadá to, že začne i to slibované sněžení !! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Liebe Helena, wunderschön! Grüße von Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Alčo, krásně máš nakvetlou zahrádku ... a nezahálí ani Tvůj háček|! Moc pěkné nimrodění, také mne to líká ven, ale vítr je velký a hooodně se ochladilo. Hezkou neděli, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Byly to krásné dny, viď Alenko!
    Prostírka je moc krásná a na zahradě jí to sluší!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. ALENKO, MOC TĚ ZDRAVÍM.
    KRÁSNÉ SLUNÍČKOVÉ FOTEČKY.
    U NÁS DNES VELKÁ ZIMA A VÍTR.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky a prostírka se moc povedla. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, krásně ti to kvete a dečka je nádherná. Já teď tvoření flákám, nějak mi nezbývá čas. Jak se počasí vyjarní jsem pořád někde venku. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.