sobota 15. února 2014

Svěže a jarně ...


... se dnešní den vydařil.
Ani se nechce věřit, že je polovina února.
I když sluníčko láká ven bez teplé bundy,
jen tak v mikině a v teniskách,
po delším pobytu je přece jen ještě poznat,
že panuje zima...

Ale jsem ráda, že konečně i o víkendu svítí sluníčko
a ne pouze, když sedím v kanceláři, a pak když je volno,
tak buď prší nebo je mlha ...

Taky mi konečně vykvetl hyacint... kupovala jsem dva 
a v květinářství je měli chytře rozděleny podle barvy květináčků.
Takže volba byla jasná - bílý a růžový ...
Konečně jsem mohla využít i plecháček, který jsem zachránila
z kovového šrotu :-)

... a bílý mě inspiroval k jarně laděné prostírce ...





A škoda, že necítíte tu omamnou vůni, kterou je naplněná celá místnost.

 

Užívejte si víkend,

Alča

7 komentářů

  1. Alenka, veru ho je cítiť až sem. krásne tvorenie a nádherné fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, moc pěkný blog.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, prostírku si s hyacintem vyladila dokonale, nádherné fotky. Plecháček taky mám, manželova babička jím nabírala zrní slepičkám...kdysi...
    U nás je aktuálně šedivo.
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Alenko...
    přeji ti krásnou neděli.
    Prostírka je moc hezky jarní...jsi šikulka.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko máš to krásně nafoceno. Také jsem neodolala a koupila si bílý hyacint. A máš pravdu, krásně voní. Hezký zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, krásně ti to ladí. :-) Také jsem koupila, ale nevěděla, jakou barvu. Vypadá to na lila. ;-)Měj se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.