neděle 9. února 2014

Srdce zahalené v krajkoví


Krásný nedělní podvečer,

včera u nás trochu vykouklo sluníčko, takže jsem si vyšla na procházku do přírody kolem našeho potůčku za vesnicí. Jeho okolí trošku přes zimu zpustlo, ale i přesto jsem zde ukořistila několik větviček z olše, které jsem si přinesla do vázy.

V tomto období ladím spíše do neutrálnějších a přírodních barev, nyní převažuje bílá, béžová a hnědá. Samozřejmě nesmí chybět nějaké drobná háčkované dekorace. Tentokrát v bílé barvě, laděná do romantického ducha díky jemné paličkované kraječce ... a můžu ponechat i na Valentýna (i když toho moc neslavíme) :-)





A ještě menší srdíčka na větvičky ...





  Krásný a klidný večer,

Alča

10 komentářů:

  1. Srdíčka vypadají moc hezky. Bílou mám také moc ráda, ale já se zase snažím v tomto období mít doma více barev, aby mi to již připomínalo jaro :) Hezký zbytek víkendu, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko...moc chválím nový vzhled a nádherné fotečky....srdíčko je opravdu krásné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, krásná srdíčka, jemná, podle Tvého návodu jsem už také asi dvě uháčkovala, hezký zbytek neděle,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, ty srdíčka jsou kouzelná. Bílou barvou trošku připomínají zimu, když už nám sněhová pokrývka nám chybí. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  5. Alčo, moc krásná a něžná srdénka a v olšoví jim to moc sluší ...
    Nějak jsem prošvihla návod, můžeš mne, moc prosím, navést?
    hezký nedělní večer a pohodový začátek týdne, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné srdíčko, mám ráda tyhle drobné dekorace :) . Krásný den Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Kouzelné Alenko! Opravdu velká krása!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné srdíčko i krásné fotečky. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...