neděle 23. února 2014

Jak voní tymián ...


... jedna z mých nejoblíbenějších knih, která stále u zrodu mé náklonnosti k Provence.
Nejenže z ní díky popisům Marcela Pagnola doslova voní levandule a tymián,
ale sálá z ní především láska a klid, které dokáží pohladit lidskou duši.

Vůně tymiánu mě inspirovala k uháčkování další prostírky ...
pro navození nálady něco do ouška ;-)

... a samozřejmě, co by byla Provence bez levandule :-)







 

Krásný a provoněný zbytek dne,
Alča

10 komentářů:

  1. Knihu nepoznam, ale uhackovala si peknu decku...jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko ♥♥♥, je nádherná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko...tak ti nevím, ale asi začnu věřit na něco mezi nebem a zemí. Právě tuto knížku mám teď na nočním stolku rozečtenou a přesně jsem si myslela, že mě bude inspirovat k uháčkování "čehosi" ☺
    Věřím, že je okruh několika blogerek, které jsem určitým způsobem propojené. A to mě tedy velmi fascinuje.
    Pa pa, přeji ti prima týden, Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná kniha, úžasná prostírka. Je vidět, že se ti dostalo krásné inspirace.
    Moc zdravím Alenko, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Es precioso y el color me encanta .
    Besos !!
    http://lavidaenrosayblanco.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  6. Knihu neznám,ale asi seženu,krásná prostírka.Krásný den.Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, nechala jsi se krásně inspirovat, moc hezké,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, knižku neznám, ale poohlídnu se po ní. Prostírka je moc pěkná, velmi hezké barvičky. Můžu se zeptat z čeho je uháckovaná, působí velmi vzdušně a to se mi moc líbí.
    Pěkný den
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  9. ALI, KRÁSNÉ HÁČKOVÁNÍ A VELICE VYDAŘENÉ FOTEČKY.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Marki dečku jsem háčkovala z příze Cotton linen od Drops a měla jsem větší háček, Alča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...