pátek 31. ledna 2014

Třepotání andělských křídel


Krásný poslední lednový večer,

dnešní příspěvek bude andělský. Inspirovala jsem se andílkem od Ib Laursena, který jsem viděla na stránkách Bella Rose. Byl sice určený na Vánoce, ale i teď v lednu nadělá parádu, jednoduchý a bílá barva se hodí ke každé příležitosti :-)



Andílek se dá pověsit, ke křídlům je totiž zavěšený jutový provázek.

Krásný klidný večer,
Alča



7 komentářů:

  1. Andílek je nádherný, přeji hezký víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    andílek je kouzelný a nádherně bílý!! (už ho mám na nástěnce! :o))
    Moc se Ti povedl.
    A Tvé hvězdné šílenství- nádhera!!
    měj se krásně
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Andílek je úžasný!Děkuji za inspiraci,určitě ho zkusím.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ali...ahojky ♥
    ten je krásný !!!! Ten by se přesně hodil ke mně a Mým šťastným andělům.
    Miluji tvé háčkování.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelný Alenko! A úžasně vyfocený!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Alí, andílek je perfektní. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, Tvůj Andílek je nádherný:-) , už jsem ho obdivovala v příspěvku na konci loňskéhi roku. Bylo by možné mi poskytnout hrubý návod na háčkování?
    Předem děkuji a přeji hezký zbytek vikendu
    Markéta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...