neděle 24. listopadu 2013

Výbava do zimy


Krásný nedělní večer,

na začátek kontrolní otázka :-) Co bude za měsíc? ... Myslím, že ani odpověď psát nemusím :-)

U nás se odpoledne pořádně ochladilo, foukal ledový vítr ., takže došlo k výměně šatníku. Podzimní kabátek jsem schovala do skříně a na věšáku se po necelém roce opět objevily teplé delší i kratší bundičky. Letos přibyla ještě jedna :-) Pořídila jsem si novou, červenou ... ať trošku prozářím ty pošmourné šedé dny. Nechybí ani pořádná kapuce s kožíškem.

A k doplnění zimní výbavy jsou zapotřebí pořádné palčáky a teplá čepice. Rukavice jsem pojala v opravdu zimním duchu. Moc se mi líbí tyto vyplétané vzory, ale někdy jsou tak pracné, že uplést svetr mě vždycky přejde :-). Ale na rukavicích to bylo coby dup hotové. Poslední dobou jsem si oblíbila příze Drops, krásně hřejivé, měkoučké a krásně se z nich plete. Tentokrát v hlavní roli příze Lima a bílé vločky na šedém podkladu ...








Mějte se krásně,
Alča

14 komentářů:

  1. Alenko,
    to je krásná výbavička!!
    A bude třeba, venku se řádně ochladilo. vyplétané vzory jsou krásně a vrací se do mody.
    Příze Drops jsou prostě skvělé, viď?
    Přeji krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, to je tedy nádhera a to teplíčko, jaké ti bude!
    Moc zdravím,Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tie sú parádne. Ja som si zatiaľ trúfla len na návleky. Palčáky to je pre mňa vyšší level. Krása. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Alčo, palčáky jsou parádní - krásné in barvičky a k bundičce super! To budeš ještě větší kočka!!! Měj se moc hezky, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, sú dokonalé a obzerám si ich zas a znova, neviem sa vynadívať :) Máš šikovné ručičky.

    OdpovědětVymazat
  6. ALENKO, PARÁDNÍ VÝBAVIČKA.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Bože můj, to je nádhera :))) přesně moje barvičky…překrásné , Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko...kouzelné Vánoce.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Alenka, tak tie by sa mi páčili. Sú nádherné. Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥