neděle 17. listopadu 2013

Baňky na větvičky modřínu


Pěkný večer,

konečně trocha klidu a času po náročném víkendu.
V sobotu jsem vyrazila do brněnské Ikei, protože mě čeká stěhování a tak chci i nové vybavení nábytkem. A kde je nejvíce možností v mém oblíbeném stylu? Správně. V Ikei. Prozatím jsem zakoupila dvě komody Brusali, protože zatím se mi toho do pokoje moc nevejde :-)

Odpoledně tedy následovala ještě montáž a dneska uklízení a přerovnávání šuplíků a skříněk. Člověk by nevěřil, kolik "krámů! se dá nashromáždit :-)

Ale krásně uklizené zákoutí už předjímá vánoční úklid. Letošními prvními vlaštovkami jsou malé háčkované baňky, které mě inspirovaly na netu. Zvolila jsem kombinaci bílé a červené.

Zatím jich mám deset a jsem zvědavá na jakém čísle skončím. Ještě musím natrhat nové modřínové větvičky, na které bych chtěla baňky pověsit.








Krásný večer,

Alča

9 komentářů:

  1. Alenko...krásné!
    Moc se mi tvé tvoření líbí, je takové čisťoučké.
    Měj se hezky, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to jsou moc hezké ozdobičky. Děkuji za inspiraci, už vím, co budu zítra tvořit. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda ty jsou hezounké:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, jsou moc krásné! Přeji hodně sil na stěhování a hlavně krásné a spokojené bydlení!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko,
    červenobílé baňky jsou moc hezké, mám taky velmi ráda tuto tradiční barevnou kombinaci. Přeji hodně sil při zařizování nového bytu.
    Pěknÿ den
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  6. Alčo, to jsou moc pěkné vánoční dekorace. Tak teď ještě naaranžovat je na ty modřínové větvičky a advent může začít, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  7. jsou opravdu nádhené.Krásný předvánoční čas přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Alčo, krásně stíháš baňkovat - ozdobičky jsou krásné! Přeji pohodové zabydlování se v novém ... a hodně štěstí! Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥