neděle 13. října 2013

S kapkou zlatého medu v podzimním sluníčku


Krásný podzimní podvečer,

ani nevíte, jak jsem ráda, že se nám 
(tedy alespoň v našem okolí)
vyhýbají podzimní plískanice.
Víkend byl ve znamení sluníčka
a prací na zahrádce (trhání hrušek a jablek).


Listy stromů jsou nádherně zbarvené
a zlatožluté tóny střídají červené až tmavě fialové.
A slunce se v nich ještě nádherně odráží.
Paní Příroda je prostě kouzelnice...




Tyto zlatavé barvičky mě inspirovaly
a koupila jsem medovou přízi, z níž jsem uháčkovala
teploučký nákrčník, který se bude jistě v chladných dnech hodit
a krásně se do něj zachumlám.
Vzorek je velmi jednoduchý a vzdušný,
takže byť je příze trochu tlustší,
celek vůbec nepůsobí těžkopádně...

Krásné dny v nadcházejícím týdnu

Alča



3 komentáře

  1. Moooc krásné fotečky a nákrčník také. Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, ty jsi romantička - úplně jsem se zasnila. Fotky jsou krásné a nákrčník na nich rovněž!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko nákrčník se za pár dní jistě hodí a je v nádherné podzimní barvičce.Moc zdravím.Pa Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.