neděle 20. října 2013

Podzim v barevných brýlích


Krásný podvečer milé dámy,

z letošního podzimu jsem úplně okouzlená. 
Dalšího slunečného dne bylo potřeba
plně využít a tak jsem se vybrala na procházku.

Nikam zvlášť daleko,
jen do polí za naší zahradou.
Krásně jsem se vyhřívala na sluníčku, 
fotila jsem nový nákrčník :-) ...




 ... kochala jsem se barevnými listy stromů ...




... pozorovala děti, jak pouští draka
(ne takového toho klasického,
jako jsme si dělali, když jsme byli malí),
byl to Batman :-) Ale děti se náramně bavily...

Krásný den to byl ... škoda jen, že tak rychle utekl...
Ale doufám, že přijdou další krásné dny.

Mějte se,
Alča


11 komentářů:

  1. Alenka....tak to verím, že bolo fajn. Deň nádherný. A nákrčník krásny a určite jemnučký...

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko...zdravím tě.
    Nákrčník je tedy opravdu překrásný.
    Bohužel u nás je celý víkend přímo hnusně...déšť, mlha, smog...
    Měj se krásně, pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo,
    nákrčník je moc krásný. A líbí se mi i ten vzorek a barva.
    měj krásné podzimní dny Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Alčo, to je super nákrčník. Vybrala jsi moc pěknou barvičku. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Alenka nakrcnik ma krasnu frbu aj vzor...neh sa dobre nosí :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko, krásné fotky ....
    A spoustu takových dnů ti přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, nákrčník je velmi pěkný. Podzim má nádherné barvy, což je vidět i na Tvých fotečkách. Můžu se zeptat z jaké příze je nákrčník háčkovaný?
    Děkuji a přeji další hezké slunečné dny
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko....nádherný nákrčník v mé oblíbené barvičce.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji, jsem moc ráda, že se Vám líbí. Je uháčkovaný z Elian nicky - krásně se z ní háčkuje, je měkkoučká a krásně hřeje.

    OdpovědětVymazat
  10. ALENKO,
    MOC PĚKNÝ NÁKRČNÍK.
    PĚKNÉ PODZIMNÍ FOTEČKY.

    MĚJ SE :-)) DENISA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥