neděle 22. září 2013

Do podzimního kabátku


Krásný podvečer,

dnes poslední letní, i když spíš už jen kalendářně.

Přichází podzim a s ním doba huňatých dek, hrnečků teplé čokolády,
teplých pletených rukavic a ponožek, deštivých rán, ale také krásně
zbarvených listů a kouzelné přírody.





Začátek podzimu je určitě plný krásných sytých barev. 
Na zahrádce dozrávají dýně,
na keřích se červenají bobulky šípků a trsy jeřabin,
na stráních roste vřes.
Díky tomu má podzim pro mne své neodolatelné kouzlo.
Kousek této nádhery jsem si pořídila domů a ještě letní výzdobu z dožínek
jsem vyměnila za podzimní dary...





A k tomu samozřejmě nesmí chybět dečka v podzimním ladění.
Tentokrát v barvě přírodní a čokoládově hnědé.




Pěkný večer,

Alča

13 komentářů

  1. Alenko...
    krásné podzimní ladění.
    Barva šípků je zkrátka nádherná!
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Alčo, krásně jsi mne podzimně naladila, těším se moc na ještěna pěkné slunečné dny! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, máte to jako obvykle krásné, i já miluji podzim, pro jeho krásu barev a takového pocitu útulna doma při teplém čajíku, pohledu na vytvořenou podzimní dekoraci a světle svíček. i já dnes tvořila podzimní výzdobu jen s fotečkami se o dva dni opozdím, ale v úterý též vložím na svůj blog a bude mi velkou ctí pokud mě navštívíte. Krásné podzimní dny. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Alčo, krásně se to u tebe červená podzimem.
    Hezké podzimní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Alenka, super si sa naladila jesenne. Ja sa teším aj na tie daždivé dni, samozrejme v teple domova. :)
    Krásny dnes už jesenný deň Ti prajem.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně podzimní.
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Alenko, s výzdobou jsi si pěkně pohrála, je to pěkné, podzimně laděné, dečka hezoučká, ještě ti chybí dráčky, ty k podzimu také patří. Zdravím a přeju pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, na podzim si nachystaná parádně. Moc hezké dekorace!
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná dekorace Alenko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko,
    máš to krásné!!!!!!!!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  12. Alčo, to je taková krááása. Podzimní ladění v Tvém podání je vskutku moc pěkné !! A dečka udělá taky hodně parády. Jsi šikovná.
    Ali, měj pohodový víkend. :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

© Chez Alena. Design by FCD.