sobota 17. srpna 2013

Odpolední skorolenošení


Pěkný sobotní podvečer všem,

Konečně jsem měla volnější víkend, kdy jsem nebyla zahlcená překlady a termíny, a mohla jsem se tedy  ve volném čase plně věnovat dokončování restů.


Dokončila jsem asi čtyři nebo pět povlaků na polštářky a také jeden váleček pro lenošení.
Ten jsem měla uháčkovaný už delší dobu, ale nějak nebyl čas a možná ani chuť na ušití náplně.
To je pro mě vždycky jako za trest, šít válečkové náplně :-) 
No ale už to mám zase na delší dobu za sebou ...






A protože dnešní teplé slunečné odpoledne přímo vybízelo k pobytu venku, rozložila jsem své háčkovaní na trávě pod vrbou ... k tomu kafíčko ... a rozmarýnové tyčinky grissini s olivovým olejem a parmezánem... Jakmile jsem tento recept na blogu crustycorner objevila, hned jsem musela vyzkoušet ... jen jsem přidala navíc parmezán, ale příště musím dát trošku méně prášku do pečiva. Místo tyčinek mi vznikly pořádné tyčky :-) I když rodině to zase až tak nevadilo ... A k tomu čerstvá cherry rajčátka ... prostě vynikající svačinka :-)




Prostě dnešní den byl jedna báseň ... a tak přeji krásný letní večer.

Alča







14 komentářů:

  1. Alenko, váleček je nádherný!! To stálo za tu námahu :-) A ty tyčinky mě také lákají, když i ty na ně pěješ chválu, tak snad zítra vyzkouším :-) Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenko, polštářek je moc pěkný, vybrala jsi hezkou barvu a zajímavý vzorek - povedl se ti:-). Recept na tyčky jsem si už opsala, je to dobrý nápad na rychlé občerstvení pro nečekanou návštěvu. Suroviny máme většinou doma a stačila by k tomu i nějaká tvarohová či sýrová pomazánka nebo zeleninový salát. Díky za tip. Přeji hezkou a pohodovou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Božínku Alenko, hned se jdu k Vám "válet" .o)
    Krásná fota!!
    Tyčinky určo vyzkouším..pro mé děti tak ze 4 dávek :o)
    Moc díky za receptík.
    Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Krása - piknik na zelené louce s krásným polštářke a dobrým papáním - to nemá chybu :-)) Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný piknik na zeleném :-)) ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Alčo, krásný polštářek. Také se už dlouho na něj chystám. Tyčinky vypadají lahodně a máš vše i moc hezky nafoceno. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  7. Ale to je pěkné lenošení....☺
    Zdravím Alenko, hezky sis to užívala.
    Pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, na tvých krásných fotkách je parádní práce! Váleček se moc povedl a grissini si vozím pokaždé z Itálie, že bych je zkusila upéct :o)
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Alenka to je toľko krásy a tie fotky. Nádhera. Pekne som sa pokochala. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky Alenko, váleček se moc povedl a má pěkné zapínání, tyčinky taky vyzkouším, před chvilkou jsme se vrátily z chaloupky a na závěr dne jsem též lenošila, ale jinak víkend byl čistě pracovní - zdravím a přeju pěkný týden Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  11. Alenko, váleček polštářek je náramný - krásná práce a moje oblíbená zelená ... Je vidět, že jste si užívali pěkně víkend a svačinka byla také mňam! Hezký týden, Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Alenko....nádherné fotečky,je vidět,že sis lenošení opravdu užila.Váleček je krásný - vzoreček i barvička.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ali, váleček se Ti moc povedl. Líbí se mi použitý vzorek i barva. Na fotografiích působí dokonale. Taky bych si s ním ráda zalenošila :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Válečky se mi moc líbí a ty tyčky mě lákají, měla bych je někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...