neděle 7. července 2013

Léto v Provence


K létu, a zvláště k tomu v Provence, patří neodmyslitelně
vůně fialových kopečků levandule.

I když jsem bohužel zatím neměla to štěstí
a Provence jsem nenavštívila, její prostředí a život místních lidí
mi každý den zpříjemňuje pan Peter Mayle a jeho knihy 
o životě v Provence.

Začátkem léta vždy nastává čas sklizně
malých keříků táhnoucích se v několikakilometrových řadách...
Tak daleko jsem ale zatím doma nedošla :-)
Mé keříky levandule se dají spočítat na prstech jedné ruky
a po jejich sklizni jsem přehodnotila myšlenku
o svém "soukromém" lánu :-)
Ale kdo ví...
Zatím je to můj sen, stejně jako cesta do Provence.

Prozatím alespoň háčkované srdíčko
vyjadřující to, co cítím k Provence a k levanduli :-)



Srdce je veliké asi 14 cm a vyplnila jsem ho dutým vláknem
a kvítky levandule. Aby mělo venkovský ráz,
ovázala jsem ho jutových provázkem.



Pěkný zbytek víkendu a krásné letní dny,

Alča



12 komentářů:

  1. Vůně levandule krásně voní v Provence i v u nás a to je dobře. Srdíčko je nádherné. Krásný zbytek dne. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. ALENKO...
    ♥ se ti tedy opravdu moc povedlo, je krásně fialové a určitě voňavé.
    Měj se levandulově, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Alčo, srdíčka se ti moc povedla, jsou krásné. Také miluji levanduli.
    Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Alčo, srdíčka jsou krásná, moc se ti povedly. Také miluji levanduli. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, moc pěkné fotečky. Dneska jsem poprvé stříhala levandulku .. sice jen 5 kousků, ale mám už svou. Letos ji poprvé pěstuji v truhlíku na balkoně, dokonce se jí daří. Sehnala jsem si taky bilou a jak voní.

    Srdíčko se Ti moc povedlo .. prosím pěkně nebyl by návodík.

    .. pěkný prázdninový podvečer .. Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko krásný příspěvek :o) Mé levandulky stávkují ani kvítečka :o(
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, tvé srdénko je nádherné, voňavé a opravdu navozuje provensálskou atmosféru ... Přeji ti, aby se sen vyplnil - skutečné levandulkové lány jsou opravdu úžasné ! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko!
    ♥♥ levandulová se Ti moc povedla!!
    Přeji krásný levandulový čas!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Srdíčko je nádherné, náhodou jsem našla Váš blog a mám dotaz: nebyl by popis? jinak levanduli také milujim a mám ji jako květinové znamení. Zdravím a přeji pěkný den Maryša z moravy :O)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji moc za komentáře. Srdíčko jsou háčkovala tak nějak od oka, návod zkusím dát dohromady :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Jů, ty jsou krásné.... a to jutové taky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥