středa 10. července 2013

Jutové srdíčko


Dlouhou dobu jsem přemýšlela o nějaké
dekoraci na vchodové dveře.
Když je podzim, Vánoce a jaro, 
je to celkem snadné a hýřím nápady.
Ale v létě nevím, co bych tam dřív dala...
věneček ze škeblí nebo něco s levandulí...

... prostě mám vždy dilema.

Tentokrát jsem to vyřešila jutovým srdíčkem.
Napadlo mě to, když jsem háčkovala levandulové srdíčko.
Z jutového provázku jsem ještě neháčkovala,
takže mi to chvíli trvalo, než jsem si zvykla...

Srdíčko je tentokrát větší, asi 25 cm, a s ouškem pěkně 
na zavěšení do dveří nebo na stěnu.
Kytička tentokrát téměř tón v tónu do přírodních barev.







Pěkné středeční odpoledne,

Alča


16 komentářů:

  1. Tak tomu říkám senzační nápad!Srdíčko je parádní.Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alenka, moc krásna práca. Kombináciu rustikálneho a nežného mám veľmi rada. Zo špagátu som neháčkovala, takže netuším čo to dá, vyrobiť takú krásu ale skladám veľkú poklonu. .... Pohodový večer.... Renata

    OdpovědětVymazat
  3. krásné tvoření a celý blog ráda zase nakouknu.Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko moc pěkné srdíčko jutové i levandulové,rada by si ho také udělala nebyl by popis? Děkuji Luďka
    soboroval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko...je moc krásné.
    Mohu se zeptat, zda bys pro mě neměla návod? Děkuji pěkně, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkné. Hezké letní srdíčkové dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Alenka krasne srdiecko...na dverach to urcite vyzera krasne...pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, nádhera .. jsi šiulka.

    Chtěla jsem se zeptat .. ubíráš pak každou řadu nebo každou druhou ..

    .. pěkný den .. Denisa

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké. Výborný nápad. Krásné léto. Tina

    OdpovědětVymazat
  10. Alenko, tohle srdíčko je nádherné a zrovna patří do mého tvoření, když jsem chtěla po Tobě návod, věděla jsem, že bude z juty, protože si háčkuju rohože, rohožky, květinky ...a tak dále a vše z juty a chybělo mě větší srdíčka, vše bude na naší chalupě, která má starou kredenc a ostatní nábytek, pytlíčky budou z pytloviny. Přeju pěkné tvoření a krásný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  11. SRDÍČKO JE VELICE VYDAŘENÉ.
    HEZKÉ TVOŘENÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  12. Moje milé, děkuji za vaše slova. Jsem moc ráda, že se líbí.
    Připravím vám návod a rozešlu, ale dostanu se k němu až o víkendu, tak prosím o trpělivost :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
  13. Maryško, nevím, jestli si mi posílala kam pak mám návod poslat?

    OdpovědětVymazat
  14. Alenko, děkuji, můj mail je : hlouškovipv@seznam.cz, ještě jednou děkuji, a už musím na psí stezku, Maty už tady sedí a čeká kdy vyrazíme, zdravím Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  15. Alenko, srdíčko je opravdu primová dekorace, moc také prosím o návod ...
    Papa Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Alenko,

    srdíčka jak levandulové tak i jutové jsou moc hezká dekorace. Mohu se také přidat se žádostí o návod?

    Předem děkuji

    Markéta

    E-mail: s.marketa1@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥