neděle 23. června 2013

Háčkovaný pytlíček


Pěkný nedělní podvečer.

I v těchto horkých letních dnech jsem se nevzdala svého háčku.
Na levandulové mýdlo a další drobnosti jsem si uháčkovala
malý pytlíček z bílé příze.
Vzorek jsem si s dovolením vypůjčila od
šikovné Janičky (Janin blog), protože se mi její pytlíčky moc líbily.

Ještě jsem ukořistila i pár pivoněk, než úplně odkvetou.
Několik poupátek a ne plně rozkvetlých jsem si dala usušit, 
abych využila v době, kdy toho na zahrádce moc kvést nebude.


Vypadá to, že se k nám žene pěkná průtrž mračen.
Podle předpovědí to vypadá, že počasí
příštích dnů nebude takové pohádkové.
A hlavně doufám, že se mi neponičí moje úroda levandule :-)
Každý den kontroluji, kdy budu sbírat...




Pěkný večer a bezproblémový vstup do nového týdne.
Alča

11 komentářů:

  1. Alčo, moc hezké háčkování. A úroda bude koukám parádní ... u mě letos nic moc
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Alenka pitlik je nadherny..velmi romanticky :)
    Dufam ze prietrz mracien nebola a kvetinky prezili :) pa...pekny pracovny tyzden...zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Pytlík je božský!Krásné fotky.Moc hezké dny přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, pytlíček je prima nápad, je krásně sněhobílý a vejde se tam spousta pokladů ... Také hlídám levandulku, ale je ještě hodně zavitá... Za to o víkendu jsem se kochala na Valticku nádhernými rozkvetlými keříky! Pa Maru - u nás ood noci leje ...

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko,
    přesně takový pytlíček i stejné barvy jsem vloni u janičky vyhrála :-)
    A levanduli tu kontroluji už také !
    Krásný , i když to vypadá, že upršený týden !

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Alenko, moc krásný pytlíček a s těmi pivoňkami mu to moc sluší. Krásné něžné fotografie!

    OdpovědětVymazat
  7. Alenko, pytlíček se ti moc povedl!
    Levandule kontroluji jako ty, každý druh kvete jinak...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ten je hezoulinký..... moc se mi líbí:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  9. Alenko, moc pěkný pytlíček. Levandulka mi kvete na balkoně a jak pěkně voní ..
    Moc pěkné fotečky jsi nafotila ..

    .. pěkný večer Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Álo, pytlíček je opravdu nádherný. Také mám na zahrádce levanduli a těším se na sklizeň. Máš moc pěkné fotečky Hezký zbytek dne Anna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...