neděle 26. května 2013

Vůně Provence ~ Senteur de Provence


Krásný podvečer,

minulý týden jsem se pustila do háčkování
deky nebo přehozu a to bude běh na dlouhou trať...
Mám zatím jen pár čtverečků a jak to
vidím, bude jich nekonečně mnoho...

A abych překonala krizi, kterou chytnu, 
když tu spoustu práce ještě vidím :-)
musím si odskočit k nějaké jiné maličkosti...,
která mě trochu rozptýlí a dodá další chuti pokračovat v díle...

Tou první je levandulová visačka ... pytlíčků už mám spousty,
takže mě lákalo vyzkoušet trošku něco nového...

A samozřejmě nesmí chybět motiv levandule...
tentokrát jsem zvolila výšivku,
je od oka, ale nakonec dopadla k mé spokojenosti.
Okraje jsem nechala nezačištěné a na zavěšení ještě jutový provázek.



K vyplnění samozřejmě levandulka z mé loňské sklizně ...



Přemýšlím, že si něco podobného udělám i do auta :-).


Přeji krásný večer a háčku zdar :-)

Alča

11 komentářů:

  1. Alenko, parádní nápad. Pytlíček - visačka je nádherný! Moc se mi líbí i tvůj nápad, dát ho do auta, nesnáším ty syntetické vůně...
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko,
    "krizi" mezi velkými projekty jsi vyplnila kouzelně!!
    Vím o nich své, mám teď také rozdělané samé větší tvoření a jsou to buď nekonečné řady nebo kolečka!! :o))
    To se prostě musí utéct k něčemu jinému!!
    A Tvoje levandulka, tak ta je parádní!!
    Moc se mi líbí ten nápad do auta!!
    krásný nový týden
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Alenka paaani to je moc pekna praca...ta vysivka...a cele to prevedenie.. moooc prima :)Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. júúúj Alenka veruže poznám tú "krízu" keď tvorím niečo väčšieho, stále mám chuť odbočiť a chytiť sa niečoho iného, len tak pre radosť z hotového výsledku :-)
    Prajem ti aby ti to išlo šikovno a aby sme sa mohli už kochať tou nádherou!
    Vrecúška sa ti vydarili, len tak ďalej
    Pekný dník prajem
    pa pa Zdenka

    OdpovědětVymazat
  5. ALI, KRÁSNÝ NÁPAD S VISAČKOU.
    POVEDENÉ LEVANDULOVÉ TVOŘENÍ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko moc pěkné. Taky mám rozdělaný větší projekt a oskakuji k něčemu menšímu :-)

    .. měj se pěkně Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotografie! A pytlíček s levandulí se moc povedl:-) Těším se na deku :-) A přeji velikou dávku trpělivosti! S.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný levandulový sáček, moc pěkná výšivka!

    OdpovědětVymazat
  9. To dobre poznám, pri háčkovanej deke som si tiež zopár krát dopriala menšie rozptýlenie. To tvoje je nádherné, páči sa mi výšivka a klobúk dolu, keď bola robená len tak od oka. Pekný večer. Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Levandulový sáček je moc pěkný. Výšivka se ti povedla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...