pátek 10. května 2013

Pomněnky konečně rozkvetly


Pěkné páteční odpoledne,

dnešní den byl ve znamení volného odpoledne.
Protože jsme středu měli pracovní,
užila jsem si "svátku" až dnes.

Počasí zatím přálo
a tak jsem se mohla kochat
kytičkami na zahrádce.

Kromě tulipánů, petrklíčů a narcisků,
mi konečně vykvetly pomněnky ...

Pár jsem si natrhala do vázičky,
jen je mi vždycky líto,
že brzy uvadnou ...




Dečku jste už u mě viděly,
uháčkovala jsem další, která
tentokrát poslouží
jako malý dárek...



Krásný pátek a ještě lepší víkend
Alča




4 komentáře:

  1. nádhera a ty barvy
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko pomněnky josu nádherné a dečka také-krásně ladí!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko,
    krásné pomněnkové barvy!!!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. ALENKO, KRÁSNÉ FOTEČKY.
    POMNĚNKY JSOU MÉ NEJOBLÍBENĚJŠÍ.
    KRÁSNÝ DNEŠNÍ DEN PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥