úterý 23. dubna 2013

Modrá pomněnková

Pěkný úterní podvečer,

dneska jsem tu jen na skok 
s malým drobným 
pomněnkovým příspěvkem...

Mám moc ráda pomněnky a
tato náklonnost dala vzniknou
menší dečce pod džbáneček
s jednoduchým motivem.
 

Pomněnky mi sice ještě pořádně nevykvetly,
ale to nevadí, aspoň se mám na co těšit :-)



Pěkný večer,

Alča

10 komentářů:

  1. Alenko,
    pomněnková dečka se Ti moc povedla. Jsi šikulka.

    .. děkuji za návodík ..

    .. pěkný večer a sladké sny Denisa ..

    OdpovědětVymazat
  2. Fiquei feliz em conhecer o seu blog ois amo crochê e os teus estão maravilhosos. Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta modrá barvička je nádherná-pomněnky také miluji:-)Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko dečka je krásná a jemná :o) Měj se moc krásně .Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  5. ALENKO, MOC HEZKÉ A POVEDENÉ JE TVÉ TVOŘENÍČKO.
    POMNĚNKYMÁM TAKÉ VELICE RÁDA.
    PŘEJI KRÁSNÉ SLUNÍČKOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. ALENKO, HEZKÉ A POVEDENÉ JE TVÉ TVOŘENÍ.
    POMNĚNKY MÁM TAKÉ VELICE RÁDA.
    MĚJ PŘÍJEMNÉ A SLUNÍČKOVÉ DNY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji modrou,krasne a pomenkam uz jen tak tak odolavam v kvetinkach,ale neutecou me,tak se tesim,az vykvetou tve a ty nam je nafotis,i bile jsou pekne.

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko,to je krása...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkná kombinace barviček. Mohu poprosit o návod, protože bez návodu mi moc háčkovat ještě nejde (spíš nemám velkou trpělivost :))
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za zastavení se na blogu a za všechny komentáře. Těším se na vás. Alča ♥